Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання примірника програмного продукту «Програмна продукція «Business automation software for accounting. Kit for 5 users PROF» UPGR з Програмна продукція «Комплект Бухгалтерії для України на 5 р.м.»
Очікувана вартість
700,00 UAH
UA-2021-06-23-002526-b 959fe36a2875426abe54bb175dca2bc6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

+380676829422 kp.linkina.i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
+380676829422
kp.linkina.i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


згідно з калькуляцією до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 700UAH без ПДВ
Послуги з постачання примірника програмного продукту «Програмна продукція «Business automation software for accounting. Kit for 5 users PROF» UPGR з Програмна продукція «Комплект Бухгалтерії для України на 5 р.м.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро,, пр. Дмитра Яворницького,64-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату згідно Акту приймання-передачі примірника програмного продукту протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі примірника програмного продукту, за наявності бюджетного фінансування видатків Замовника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

23 червня 2021 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБ-Центр»
#31971371
Переможець 700,00
UAH
23 червня 2021 17:09

Документи

23 червня 2021 17:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 17:13
Договір укладений
23 червня 2021 17:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з постачання примірника програмного продукту «Програмна продукція «Business automation software for accounting. Kit for 5 users PROF» UPGR з Програмна продукція «Комплект Бухгалтерії для України на 5 р.м.» 1 послуга 700,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 700,00
UAH