Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення будівлі «Кінотеатр ім. «Щорса» з пристосуванням під Хаб соціального партнерства та інституційного розвитку КУ «Чернігівський обласний молодіжний центр» Чернігівської обласної ради по вул. Магістратській, 3 у м. Чернігові з виділенням черговості (ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)
Очікувана вартість
52 468 246,00 UAH
UA-2021-06-22-012726-c ● 2c076ca73be549c9bbaaba6e21723aa9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Вебсайт: | http://ukb.cg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 52 468 246,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 263 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 260 000,0 грн (двісті шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Гарантія подається у вигляді електронної банківської гарантії у формі PDF з накладанням КЕП. Учасник забезпечує можливість перевірки замовником достовірності КЕП без встановлення додаткового програмного комплексу (бажано забезпечити можливість перевірки КЕП на офіційному веб-сайті «Центральний засвідчувальний орган» Міністерства юстиції України http://czo.gov.ua/online-ecp). Разом з банківською гарантією надаються (у вигляді сканованих оригіналів чи сканованих копій, завірених банком) ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій банком, який надає банківську гарантію учаснику та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 цього розділу тендерної документації. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк шляхом надання документа, що буде свідчити про продовження терміну її дії чи нової гарантії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Код ЄДРПОУ: 04014246; р/р UA778201720355179013000008752 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у випадках, визначених частиною 3 статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 5% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Банківська гарантія повинна обов’язково містити умову, що право вимагати платіж за гарантією надається у випадках та на умовах: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після закінчення виконання Виконавцем зобов’язань за Договором та підписання останнього акту форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт); 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону. У випадку настання вищезазначених обставин, Замовник вживає заходів з повернення забезпечення виконання договору, наданого у вигляді банківської гарантії, одним з указаних шляхів: а) подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією, або б) відмови від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта. Умови неповернення: Замовник не повертає забезпечення договору та отримує право вимагати від банку-гаранта платіж за гарантією у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом, Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розмір бюджетного призначення на витрати по об'єкту у 2021 році - 6 756 225,0 гривень.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення будівлі «Кінотеатр ім. «Щорса» з пристосуванням під Хаб соціального партнерства та інституційного розвитку КУ «Чернігівський обласний молодіжний центр» Чернігівської обласної ради по вул. Магістратській, 3 у м. Чернігові з виділенням черговості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Магістратська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за проведення робіт, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 15:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 5 Хаб.docx | |
29 липня 2021 15:13 |
Проект договору зі змінами 5.docx | |
29 липня 2021 15:13 |
ТД зі змінами 5 Хаб.doc | |
21 липня 2021 17:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4 Хаб.docx | |
21 липня 2021 17:09 |
ТЗ зі змінами 4 ХАБ 1_2_3_4 Черги.docx | |
15 липня 2021 19:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3 Хаб.docx | |
09 липня 2021 14:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Хаб.docx | |
05 липня 2021 17:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Хаб.docx | |
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми ІV Черга.rar | |
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми ІІІ Черга.rar | |
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми ІІ Черга.rar | |
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми І Черга.rar |
29 липня 2021 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
29 липня 2021 15:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 5 Хаб.docx
|
|||||||||||||||
29 липня 2021 15:13 |
Проект договору зі змінами 5.docx
|
|||||||||||||||
29 липня 2021 15:13 |
ТД зі змінами 5 Хаб.doc
|
|||||||||||||||
21 липня 2021 17:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4 Хаб.docx
|
|||||||||||||||
21 липня 2021 17:09 |
ТЗ зі змінами 4 ХАБ 1_2_3_4 Черги.docx
|
|||||||||||||||
15 липня 2021 19:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3 Хаб.docx
|
|||||||||||||||
09 липня 2021 14:54 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Хаб.docx
|
|||||||||||||||
05 липня 2021 17:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Хаб.docx
|
|||||||||||||||
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми ІV Черга.rar
|
|||||||||||||||
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми ІІІ Черга.rar
|
|||||||||||||||
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми ІІ Черга.rar
|
|||||||||||||||
22 червня 2021 17:44 |
Хаб Схеми І Черга.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до фінансового стану учасника
Дата подання: 25 червня 2021 18:14
Дата відповіді: 01 липня 2021 18:32
Шановний Замовнику!
Ми вважаємо, що умовами тендерної документації передбачено завищені вимоги щодо фінансового стану потенційних учасників закупівлі, а саме:
1. Банківська гарантія для забезпечення тендерної пропозиції повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям. Тобто потенційний учасник закупівлі повинен мати можливість "заморозити" свої обігові кошти у сумі 260 тис. грн. на 4 місяці для виконання такої умови.
2. Вимога щодо забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді зарахування грошових коштів на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Ця сума може скласти приблизно 2,5 - 2,6 млн.грн. і потенційний учасник повинен "заморозити" такі кошти принаймі до кінця 2022 року.
Причини саме таких вимог незрозумілі, адже таким чином зменшуються обігові кошти потенційного підрядника, які могли би бути спрямовані на більш швидке та якісне виконання договору.
Вважаємо, що такі вимоги можуть призвести до штучного звуження кола потенційних учасників закупівля, або навіть про надання переваг певним потенційним учасникам. Для запобігання цього просимо відмовитися від забезпечення виконання договору у вигляді завдатку або принаймі замінити цю вимогу банківською гарантією. Адже банківська установа несе повну відповідальність за наданими гарантіями незалежно від виду забезпечення, тобто для замовника вид забезпечення не має жодної різниці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимоги щодо критерію «4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» та документів, які надаються на підтвердження цього критерію, наведені у Додатку 2 до ТД. Вимоги, які зазначені у запитанні НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ до кваліфікаційної вимоги фінансової спроможності учасника, а стосуються питань забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору.
Механізми забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору про закупівлю передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), який надає право замовникам використовувати вказані механізми на умовах, визначених Законом.
1. Щодо вимоги забезпечення тендерної пропозиції.
Законом чітко визначено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, У ВИГЛЯДІ ТАКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ЯК ГАРАНТІЯ (пункт 10 частини 1 статті 1 Закону). При цьому вимога в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції, який вимагається замовником, цілком узгоджена з абзацом 3 частини 1 статті 25 Закону.
Щодо вимоги надання банківської гарантії саме з повним грошовим покриттям, то таке формулювання у тендерній документації вже неодноразово ставало підставою для оскарження. Як свідчить практика Колегії при розгляді таких скарг, така вимога у наведеному формулюванні НЕ ДИСКРИМІНУЄ одних учасників перед іншими, оскільки застосовується однаково для всіх потенційних учасників. Такі висновки, зокрема наведені у рішеннях колегії АМКУ від 02.01.2020 №29 -р/пк-пз; від 01.10.2019 № 14029-р/пк-з; від 18.02.2020 № 3092 -р/пк-пз.
Згідно із статтю 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, та зазначити умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Законом не встановлено жодних вимог та/або обмежень щодо такого забезпечення, окрім того, що воно має бути надане у вигляді гарантії, що випливає зі змісту визначення. За таких умов Законом надано право Замовнику надано на власний розсуд встановлювати вимоги до забезпечення тендерної пропозиції.
Оскільки очікувана вартість предмета закупівлі є досить значною, замовник встановлюючи такі вимоги намагається переконатися, що гарантія виконання зобов'язання є забезпеченою реальними грошовими коштами, що є його правом, при цьому така вимога цілком узгоджується з практикою Органу оскарження.
2. Щодо забезпечення виконання договору.
Згідно зі ст.26 Закону замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Тобто вимога в частині строків надання забезпечення є цілком обґрунтованою.
Забезпечення виконання зобов’язань є додатковим забезпечувальним заходом, який дає можливість досягнути виконання зобов’язання незалежно від того, чи заподіяні кредиторові збитки і чи є у боржника майно, на яке можна звернути стягнення за виконавчими документами.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти, вартість коштів, які будуть виділені з бюджету є досить значною, а предметом закупівлі є реставрація НЕ ПРОСТО ОБ’ЄКТУ соціальної інфраструктури територіальної громади Чернігівської області, а до того ж ПАМ’ЯТКИ АРХІТЕКТУРИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, на Управління як на Замовника покладено підвищену відповідальність за своєчасне, повне та якісне виконання зобов’язання, тому ми повинні вжити всіх можливих заходів, щоб на етапі виконання договору, всі зобов’язання підрядником були виконані в повному обсязі та відповідно до умов договору.
Стаття 546 ЦК України наводить різновиди способів виконання зобов'язань. Профільний Закон не містить ні жодних обмежень щодо виду забезпечення виконання договору щодо окремих видів закупівель, ні вимог щодо вартісних меж, при яких мають застосовуватись виключно певні види забезпечення.
Ураховуючи формулювання пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, офіційною позицією Уповноваженого органу є те, що ОБРАННЯ КОНКРЕТНОГО ВИДУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Є ПРАВОМ ЗАМОВНИКА.
Практика Колегії Органу оскарження теж підтримує рішення замовників про встановлення вимоги про забезпечення договорів про закупівлю, тому доводи скаржників про неможливість виділення значної суми коштів для внесення в рахунок забезпечення або обрання замовником небажаної для учасника форми такого забезпечення, залишаються Колегією без задоволення (наприклад рішення від 12.09.2019 № 12844-р/пк-пз).
Законодавець надав право замовникові самостійно визначатися, у межах правового поля, з видами забезпечення виконання договірних зобов’язань і Уповноважений орган та Орган оскарження дотримуються цієї позиції у своїх рішеннях.
При цьому після належного виконання учасником-переможцем договору, Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто якщо підрядник добросовісно виконує зобов'язання, то і ризику втратити своє забезпечення у нього немає.
Якщо ж мають місце випадки, коли забезпечення не повертається, то кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Вимоги щодо критерію «4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» та документів, які надаються на підтвердження цього критерію, наведені у Додатку 2 до ТД. Вимоги, які зазначені у запитанні НЕ МАЮТЬ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ до кваліфікаційної вимоги фінансової спроможності учасника, а стосуються питань забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору.
Механізми забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору про закупівлю передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), який надає право замовникам використовувати вказані механізми на умовах, визначених Законом.
1. Щодо вимоги забезпечення тендерної пропозиції.
Законом чітко визначено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, У ВИГЛЯДІ ТАКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ЯК ГАРАНТІЯ (пункт 10 частини 1 статті 1 Закону). При цьому вимога в частині розміру забезпечення тендерної пропозиції, який вимагається замовником, цілком узгоджена з абзацом 3 частини 1 статті 25 Закону.
Щодо вимоги надання банківської гарантії саме з повним грошовим покриттям, то таке формулювання у тендерній документації вже неодноразово ставало підставою для оскарження. Як свідчить практика Колегії при розгляді таких скарг, така вимога у наведеному формулюванні НЕ ДИСКРИМІНУЄ одних учасників перед іншими, оскільки застосовується однаково для всіх потенційних учасників. Такі висновки, зокрема наведені у рішеннях колегії АМКУ від 02.01.2020 №29 -р/пк-пз; від 01.10.2019 № 14029-р/пк-з; від 18.02.2020 № 3092 -р/пк-пз.
Згідно із статтю 24 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, та зазначити умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Законом не встановлено жодних вимог та/або обмежень щодо такого забезпечення, окрім того, що воно має бути надане у вигляді гарантії, що випливає зі змісту визначення. За таких умов Законом надано право Замовнику надано на власний розсуд встановлювати вимоги до забезпечення тендерної пропозиції.
Оскільки очікувана вартість предмета закупівлі є досить значною, замовник встановлюючи такі вимоги намагається переконатися, що гарантія виконання зобов'язання є забезпеченою реальними грошовими коштами, що є його правом, при цьому така вимога цілком узгоджується з практикою Органу оскарження.
2. Щодо забезпечення виконання договору.
Згідно зі ст.26 Закону замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним НЕ ПІЗНІШЕ ДАТИ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Тобто вимога в частині строків надання забезпечення є цілком обґрунтованою.
Забезпечення виконання зобов’язань є додатковим забезпечувальним заходом, який дає можливість досягнути виконання зобов’язання незалежно від того, чи заподіяні кредиторові збитки і чи є у боржника майно, на яке можна звернути стягнення за виконавчими документами.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти, вартість коштів, які будуть виділені з бюджету є досить значною, а предметом закупівлі є реставрація НЕ ПРОСТО ОБ’ЄКТУ соціальної інфраструктури територіальної громади Чернігівської області, а до того ж ПАМ’ЯТКИ АРХІТЕКТУРИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ, на Управління як на Замовника покладено підвищену відповідальність за своєчасне, повне та якісне виконання зобов’язання, тому ми повинні вжити всіх можливих заходів, щоб на етапі виконання договору, всі зобов’язання підрядником були виконані в повному обсязі та відповідно до умов договору.
Стаття 546 ЦК України наводить різновиди способів виконання зобов'язань. Профільний Закон не містить ні жодних обмежень щодо виду забезпечення виконання договору щодо окремих видів закупівель, ні вимог щодо вартісних меж, при яких мають застосовуватись виключно певні види забезпечення.
Ураховуючи формулювання пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, офіційною позицією Уповноваженого органу є те, що ОБРАННЯ КОНКРЕТНОГО ВИДУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Є ПРАВОМ ЗАМОВНИКА.
Практика Колегії Органу оскарження теж підтримує рішення замовників про встановлення вимоги про забезпечення договорів про закупівлю, тому доводи скаржників про неможливість виділення значної суми коштів для внесення в рахунок забезпечення або обрання замовником небажаної для учасника форми такого забезпечення, залишаються Колегією без задоволення (наприклад рішення від 12.09.2019 № 12844-р/пк-пз).
Законодавець надав право замовникові самостійно визначатися, у межах правового поля, з видами забезпечення виконання договірних зобов’язань і Уповноважений орган та Орган оскарження дотримуються цієї позиції у своїх рішеннях.
При цьому після належного виконання учасником-переможцем договору, Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто якщо підрядник добросовісно виконує зобов'язання, то і ризику втратити своє забезпечення у нього немає.
Якщо ж мають місце випадки, коли забезпечення не повертається, то кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 25 червня 2021 19:00
Дата відповіді: 01 липня 2021 18:44
1. Клас наслідків (відповідності) робіт за цією закупівлею - СС-3 (значні наслідки). Вид робіт - реставрація. Чи це означає, що потенційний учасник закупівлі повинен надати у складі пропозиції будівельну ліцензію (відповідного зразка), дійсну на час виконання робіт, із наявністю класу наслідків (відповідальності) СС3 та переліком видів робіт, що включає реставрацію пам’яток культурної спадщини?
2. Відповідно до Додатку 2 ТД учасник "Обов’язковою умовою є наявність у штаті підприємства інженерно-технічних працівників, які мають вищу/неповну вищу будівельну освіту, у тому числі інженера-проєктувальника, який має кваліфікаційний сертифікат щодо інженерно-будівельного проєктування у частині кошторисної документації" Нам незрозуміла ця вимога, адже проектування не входить у обсяги робіт цієї закупівлі, роботи здійснюються за затвердженим проектом, за умовами договора передбачена тверда договірна ціна і складати якісь окремі кошториси не потрібно. Просимо усунути невідповідність.
3. ТД не містить жодних визначень щодо того який саме договір є "аналогічним". Така невизначеність створює можливість для маніпулювання як потенційними учасниками закупівлі так і з боку замовника надає можливість визнати не аналогічним будь-який договір наданий учасником закупівлі. Просимо прописати конкретні вимоги для визначення "аналогічності" договору (у грошовому вимірі, за видами робіт, за класом наслідків (СС-3) тощо.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Умовами тендерної документації (пункт 2 абзацу третього підрозділу 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю») передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
......
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.».
Тобто інформація про наявність ліцензії, якщо її отримання на провадження такого виду діяльності передбачено законом, надається виключно ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі, а невиконання цієї вимоги є підставою для відхилення пропозиції відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. Ненадання копії ліцензії у складі пропозиції не буде порушенням вимог тендерної документації.
Слід звернути увагу, що абзац перший підрозділу 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачає, що за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, ВІДПОВІДАЄ УЧАСНИК та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
2. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
3. пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (договорів) довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За такого формулювання враховуючи пункт 1 розділу 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, аналогічним буде вважатися договір, який передбачав виконання робіт за ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»).
1. Умовами тендерної документації (пункт 2 абзацу третього підрозділу 3 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю») передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
......
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.».
Тобто інформація про наявність ліцензії, якщо її отримання на провадження такого виду діяльності передбачено законом, надається виключно ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі, а невиконання цієї вимоги є підставою для відхилення пропозиції відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. Ненадання копії ліцензії у складі пропозиції не буде порушенням вимог тендерної документації.
Слід звернути увагу, що абзац перший підрозділу 3 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачає, що за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, ВІДПОВІДАЄ УЧАСНИК та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
2. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
3. пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (договорів) довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За такого формулювання враховуючи пункт 1 розділу 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, аналогічним буде вважатися договір, який передбачав виконання робіт за ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" |
49 373 696,70
UAH з ПДВ
|
49 373 696,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" |
52 466 427,30
UAH з ПДВ
|
52 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" |
52 465 451,31
UAH з ПДВ
|
52 465 451,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Відхилено |
49 373 696,70
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 16:23
|
|
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" #40627275 |
Відхилено |
52 200 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 17:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" #41609367 |
Відхилено |
52 465 451,31
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 17:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 серпня 2021 17:11
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі