Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СУХАРІ ТА ПЕЧИВО; ПРЕСЕРВИ ХЛІБОБУЛОЧНІ І КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ (код ДК 021:2015 15820000-2):ПЕЧИВО, ВАФЛІ (код ДК 021:2015 15821200-1 солодке печиво ) та СУХАРІ ПАНІРУВАЛЬНІ (код ДК 021:2015 15821150-5 Сухарі) для закладів освіти Приютівської селищної ради, Олександрійського району, Кіровоградської області на 2021 рік
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2021-06-22-011603-c f8057a4614424dca9180215998319538
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гончар

+380669475981 tanyagonchar0811@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр із обслуговування комунальних закладів та установ" Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 42945160
Місцезнаходження: 28034, Україна , Кіровоградська обл., смт. Приютівка, вул. Шкільна, буд. 4
Контактна особа: Тетяна Гончар
+380669475981
tanyagonchar0811@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2021 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 07 липня 2021 15:54
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 880,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


у зв’язку з розірванням договору № 43/2021 про надання «Послуг з організації харчування(ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)» від 23.02.2021року виникає додаткова потреба на придбання СУХАРІ ТА ПЕЧИВО; ПРЕСЕРВИ ХЛІБОБУЛОЧНІ І КОНДИТЕРСЬКІ ВИРОБИ (код ДК 021:2015 15820000-2):ПЕЧИВО, ВАФЛІ (код ДК 021:2015 15821200-1 солодке печиво ) та СУХАРІ ПАНІРУВАЛЬНІ (код ДК 021:2015 15821150-5 Сухарі) для закладів освіти Приютівської селищної ради, Олександрійського району, Кіровоградської області
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1793.82 кілограми
ПЕЧИВО («ЦУКРОВЕ») (вагове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28034, Україна, Кіровоградська область, населені пункти Приютівської селищної ради, за адресами закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
295.925 кілограми
СУХАРІ ПАНІРУВАЛЬНІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28034, Україна, Кіровоградська область, населені пункти Приютівської селищної ради, за адресами закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15821150-5 — Сухарі
91.35 кілограми
ВАФЛІ («АРТЕК») (вагові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28034, Україна, Кіровоградська область, населені пункти Приютівської селищної ради, за адресами закладів освіти Приютівської селищної ради Олександрійського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2021 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 16:31
додаток 1 кваліфікація.pdf
22 червня 2021 16:31
додаток 2 тех. характер.pdf
22 червня 2021 16:31
додаток 3 проект договору.pdf
22 червня 2021 16:31
додаток 4 цін. пропоз.pdf
22 червня 2021 16:31
оголошення.pdf
22 червня 2021 16:30
протокол 59--с від 22,06,2021.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2021 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ" 174 531,84
UAH з ПДВ
136 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВЧЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА" 143 883,28
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2021 22:00
Електронний підпис
06 липня 2021 22:00
фото .pdf
06 липня 2021 22:00
статут.pdf
06 липня 2021 22:00
рішення засновника.pdf
06 липня 2021 22:00
потужності.pdf
06 липня 2021 22:00
паспорт.pdf
06 липня 2021 22:00
опис.pdf
06 липня 2021 22:00
наказ на призначення.pdf
06 липня 2021 22:00
лист згода проект.pdf
06 липня 2021 22:00
код.pdf
06 липня 2021 22:00
згода персон дані.pdf
06 липня 2021 22:00
документи на якість.pdf
06 липня 2021 22:00
договір.pdf
06 липня 2021 22:00
Довідка про учасника.pdf
06 липня 2021 22:00
довідка борг.pdf
06 липня 2021 22:00
витяг.pdf
06 липня 2021 22:00
витяг ПДВ.pdf
06 липня 2021 22:00
Виписка.pdf

Публічні документи

06 липня 2021 14:11
Електронний підпис
06 липня 2021 14:09
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2021 14:09
фото товару.pdf
06 липня 2021 14:09
Сертифікат якості.pdf
06 липня 2021 14:09
Проект договору.pdf
06 липня 2021 14:09
Паспорт та ІПН.pdf
06 липня 2021 14:09
Лист відгук.pdf
06 липня 2021 14:09
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ"

ФОП "САВЧЕНКО ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ"
#43717455
Переможець 136 596,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 08:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕФТОРГ"
#43717455
136 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:14
Ду №2 від 22,12,2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 16:13
ДУ 1 від 27,07,2021.pdf зміни до договору
27 липня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 15:58
договір № 192--2021 від 27,07,2021.pdf укладений
27 липня 2021 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладення додаткової угоди юридичні зобов'язання виникають в межах кошторисних призначень і складають 25198,00 грн. (двадцять п'ять тисяч сто дев'ять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. Подальше взяття зобов'язань по даному Договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу 3 даного Договору, а саме до 136596,00 грн. (сто тридцять шість тисяч п'ятсот дев'яносто шість гривень 00 копійок) з ПДВ. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 192/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На момент укладання додаткової угоди юридичні зобов'язання зменшуються на 21711.02 грн. (двадцять одна тисяча сімсот одинадцять гривень 02 коп.) з ПДВ і складають 3486,98 грн. (три тисячі чотириста вісімдесят шість гривень 98 копійки) з ПДВ. Подальше взяття зобов'язань по даному Договору буде регулюватися по мірі збільшення кошторисних призначень, але не більше суми проведеної закупівлі зазначеної у п.3.1. розділу 3 даного Договору , а саме до 136596,00 грн. (сто тридцять шість тисяч п'ятсот дев'яносто шість гривень 00 копійок.) з ПДВ. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 192/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 486,98
UAH (в тому числі ПДВ 581,16 UAH)