Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт їдальні (харчоблоку) Одеської загальноосвітньої школи №33 Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8; ДК 021:2015: 45450000-6 (інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
774 715,00 UAH
UA-2021-06-22-005360-c 58e7de41c46549eb98b36fb6da3b4245
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Маковецька

+380487530019 hgkievskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40703015
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 9
Контактна особа: Світлана Маковецька
+380487530019
hgkievskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2021 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2021 10:00
Очікувана вартість: 774 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 873,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантії повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 3873,00 грн. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Отримувач: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» Код ЄДРПОУ: 40703015, МФО: 820172, Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ, р/р: UA 808201720355129022022096628 Місцезнаходження (юридична адреса):65114, Україна, Одеська область , м. Одеса, вул. Академіка Корольова, 9. Строк дії забезпечення пропозиції: не менш ніж строк дії пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Не вважається підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу гарантії власноручно зміненого Учасником (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3873 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні (харчоблоку) Одеської загальноосвітньої школи №33 Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65101, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Космонавта Комарова , буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник торгів - Платник зобов’язується: - оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - Платника. Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі, та інша інформація: відповідно до документації - роботи мають відповідати вимогам Державних будівельних норм і Державних стандартів, діючих в Україні. Забезпечення пропозиції - банківська гарантія, розмір забезпечення пропозиції: 3873,00 грн. (Три тисячі вісімсот сімдесят три гривні 00 копійок). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – ціна (питома вага критерію - 100%). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантії повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 3873,00 грн. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Отримувач: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси» Код ЄДРПОУ: 40703015, МФО: 820172, Банк: Державна казначейська служба України, м. Київ, р/р: UA 808201720355129022022096628 Місцезнаходження (юридична адреса):65114, Україна, Одеська область , м. Одеса, вул. Академіка Корольова, 9. Строк дії забезпечення пропозиції: не менш ніж строк дії пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Не вважається підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу гарантії власноручно зміненого Учасником (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.

Сума забезпечення: 3873 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантії повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 3873,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менш ніж строк дії пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Не вважається підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу гарантії власноручно зміненого Учасником (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису.
23 червня 2021 19:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2021 19:42
Оголошення та додатки харч шк33_коректура.doc
23 червня 2021 19:42
ПРОТОКОЛ зміни 33 шк.doc
23 червня 2021 19:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 12:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2021 19:42
Оголошення та додатки харч шк33_коректура.doc
22 червня 2021 12:22
Оголошення та додатки харч шк33.doc
23 червня 2021 19:42
ПРОТОКОЛ зміни 33 шк.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП" 759 031,09
UAH з ПДВ
759 031,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 липня 2021 16:38
Електронний підпис
07 липня 2021 16:37
Nakaz.zip
07 липня 2021 16:37
Dovirenist_Nazarenko.zip
07 липня 2021 16:37
Bank_licenzia.zip
07 липня 2021 16:37
204447_Г_2357_3 873,00.zip
07 липня 2021 16:37
6.4. Укргаз Довідка.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
6.4. Укргаз Довідка.pdf
07 липня 2021 16:37
5.2. Лист-згода.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
5.2. Лист-згода.pdf
07 липня 2021 16:37
4.4 Санкції.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
4.4 Санкції.pdf
07 липня 2021 16:37
4.1 Довідка налоги.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
4.1 Довідка налоги.pdf
07 липня 2021 16:37
3.1 Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
3.1 Ліцензія ДАБІ.pdf
07 липня 2021 16:37
2.7 Проект договору.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
2.7 Проект договору.pdf
07 липня 2021 16:37
2.6 Кошторисн. розрах.pdf
07 липня 2021 16:37
2.5 Календ. графік.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
2.5 Календ. графік.pdf
07 липня 2021 16:37
2.4 Технічні вимоги.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
2.4 Технічні вимоги.pdf
07 липня 2021 16:37
2.3 Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2021 16:37
2.1 Витяг 24.03.2021.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
2.1 Витяг 24.03.2021.pdf
07 липня 2021 16:37
1.4 Витяг ПДВ.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
1.4 Витяг ПДВ.pdf
07 липня 2021 16:37
1.3 Протокол на участь.pdf
07 липня 2021 16:37
1.2 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 липня 2021 16:37
1.1.1 Статут.pdf.p7s
07 липня 2021 16:37
1.1.1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

204447_Г_2357_3 873,00.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП"
#34169458
Переможець 759 031,09
UAH з ПДВ
09 липня 2021 14:48

Документи

09 липня 2021 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП"
#34169458
759 031,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 14:18
дод уг1 до дог226.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 14:17
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 14:37
Договір 226.pdf укладений
16 липня 2021 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4.4 Договору, у зв’язку з відтермінуванням виконання окремих видів робіт за технічних причин, за сумісним рішенням Сторін (ст. 651ЦК України), скоригувати План фінансування об’єкту та календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 226
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 759 031,09
UAH (в тому числі ПДВ 126 505,18 UAH)