Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби
Очікувана вартість
49 912,00 UAH
UA-2021-06-22-003568-c 7ebeac25b26e4defb43143bd43a84563
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радченко Катерина Феодосіївна

380955609517
380930805401
buh_osvita2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Южненської міської ради Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 44018279
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, пр.Григорівського десанту, будинок 18
Контактна особа: Радченко Катерина Феодосіївна
380955609517,380930805401
buh_osvita2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2021 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 49 912,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Протипожежні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул.Будівельників,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Магнетто 49 200,00
UAH з ПДВ
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 16:24
Електронний підпис
29 червня 2021 16:23
подача.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Магнетто

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Магнетто
#35360336
Переможець 49 200,00
UAH з ПДВ
02 липня 2021 16:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Магнетто #35360336

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2021 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Магнетто
#35360336
49 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2021 10:56
ДУ №1 до договору №128-СП від 13.07.2021року (протипож.двері).pdf зміни до договору
15 вересня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 10:58
Договір № 128-СП від 13 липня 2021 (протипожежні двері).pdf укладений
13 липня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із механічною помилкою при реєстрації Договору у банку ДКСУ м.Київ
Номер договору про закупівлю: 128-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML