Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл,пенал, шафа, поличка, підставка
Очікувана вартість
48 997,00 UAH
UA-2021-06-22-002135-b 1dda24d2ad0047689ff1d104301b04d8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медяник Наталія Володимирівна

380574522015 uzhkgb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Контактна особа: Медяник Наталія Володимирівна
380574522015
uzhkgb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт.
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 шт.
пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 шт.
Шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт.
Поличка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт.
Підставка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 10 робочих днів після підписання акту прийому виконаних робіт відповідно до фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

22 червня 2021 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мацегора М.П.
#1932416438
Переможець 48 997,00
UAH
22 червня 2021 16:26

Документи

22 червня 2021 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 16:28
Договір 207.pdf укладений
22 червня 2021 16:27