Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки картриджа, ремонту принтера
Очікувана вартість
495,00 UAH
UA-2021-06-22-001822-b 17226a17e0e447158894d79656205ca2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борбіч Марія Володимирівна

+380501086829 borbich66@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад загальної середньої освіти "Любешівський ліцей" Любешівської селищної ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 23017227
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності, 39
Контактна особа: Борбіч Марія Володимирівна
+380501086829
borbich66@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Якість надання послуг повинна відповідати технічним умовам та вимогамДержстандарту України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Ціна за одиницю: 110UAH без ПДВ
Послуги з заправки картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, смт Любешів, вул. Незалежності, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Ціна за одиницю: 165UAH без ПДВ
Послуги з ремонту принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, смт Любешів, вул. Незалежності, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата проводиться за кошти місцевого бюджету згідно акту здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 червня 2021 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Токарчук Іван Іванович
#3077206579
Переможець 495,00
UAH
22 червня 2021 15:40

Документи

22 червня 2021 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 15:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з заправки картриджа 3 послуга 110,00
UAH
Послуги з ремонту принтера 1 послуга 165,00
UAH