Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний післяекспертний ремонт вузлів та обладнання ліфтів в житловому будинку по вул. Шосейна, 46 (п.1, п. 2, п. 3) в м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
407 744,40 UAH
UA-2021-06-21-000371-c a24b26e101fa4ad691eaf02b83fc5d86
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2021 23:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2021 11:44
Очікувана вартість: 407 744,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 077,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний післяекспертний ремонт вузлів та обладнання ліфтів в житловому будинку по вул. Шосейна, 46 (п.1, п. 2, п. 3) в м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.
21 червня 2021 23:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2021 23:07
документація на закупівлю - ліфт Шосейна, 46doc.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЄВРО ЛІФТ" 379 202,30
UAH з ПДВ
379 202,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПІВДЕННА - ЛІФТОВА - КОМПАНІЯ " 407 744,40
UAH з ПДВ
407 744,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 липня 2021 09:41
Електронний підпис

Публічні документи

01 липня 2021 08:52
Електронний підпис
01 липня 2021 08:51
Довідка про розряди.pdf
01 липня 2021 08:51
Відгук.pdf
01 липня 2021 08:51
АВР №1 до Дог№680.pdf
01 липня 2021 08:51
ДЦ до Дог№680.pdf
01 липня 2021 08:51
Аналог договір №680.pdf
01 липня 2021 08:51
АВР №2 до Дог№680.pdf
01 липня 2021 08:51
Наказ монт Свінський.pdf
01 липня 2021 08:51
Наказ монт П'ятков.pdf
01 липня 2021 08:51
Наказ елмех Черноус.pdf
01 липня 2021 08:51
Наказ елмех Цацурін.pdf
01 липня 2021 08:51
Наказ голінж Колосюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРО ЛІФТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ПІВДЕННА - ЛІФТОВА - КОМПАНІЯ "

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРО ЛІФТ"
#38622440
Відхилено 379 202,30
UAH з ПДВ
09 липня 2021 17:02
ТОВ "ПІВДЕННА - ЛІФТОВА - КОМПАНІЯ "
#41599569
Переможець 407 744,40
UAH з ПДВ
23 липня 2021 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2021 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕННА - ЛІФТОВА - КОМПАНІЯ "
#41599569
407 744,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 16:51
ДУ № 3 від 08.10.2021 (Договір № 446).pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 18:01
ДУ № 2 від 25.08.2021 (№ 446).pdf зміни до договору
27 серпня 2021 18:00
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 21:42
Розрахунки до договору 446 - 1.pdf укладений
09 серпня 2021 21:42
Договір №446 від 04.08.21_compressed.pdf укладений
09 серпня 2021 21:42
Розрахунки до договору №446 від 04.08.21 (2)_compressed.pdf укладений
09 серпня 2021 21:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 15.10.2021
Номер договору про закупівлю: 446
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми під фактичне виконання
Номер договору про закупівлю: 446
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 406 717,15
UAH