Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний післяекспертний ремонт вузлів та обладнання ліфтів у житловому будинку по вул. Наваринська, 17 (п.1, п.2) у м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
271 543,20 UAH
UA-2021-06-21-000352-c 8c4cb43f2cf049dcae3de38364a20ca1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2021 22:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2021 14:37
Очікувана вартість: 271 543,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 715,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1300 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний післяекспертний ремонт вузлів та обладнання ліфтів у житловому будинку по вул. Наваринська, 17 (п.1, п.2) у м. Миколаєві (ДК 21:2015: (45450000-6) - інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 1300 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції
21 червня 2021 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2021 22:56
документація на закупівлю - ліфт Наваринська, 17.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЄВРО ЛІФТ" 257 966,04
UAH з ПДВ
257 966,04
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
КП "Миколаївліфт" 271 543,20
UAH з ПДВ
271 543,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 липня 2021 09:27
Електронний підпис
01 липня 2021 09:26
Електронний підпис

Публічні документи

30 червня 2021 15:43
Електронний підпис
30 червня 2021 15:35
Povnovazhennya banku ta pidpisanta.zip
30 червня 2021 15:35
1 Копія договору File.PDF
30 червня 2021 15:35
1 Копія Акта File.PDF
30 червня 2021 15:35
1 Відгук оригінал File.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРО ЛІФТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

КП "Миколаївліфт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРО ЛІФТ"
#38622440
Відхилено 257 966,04
UAH з ПДВ
09 липня 2021 17:10
КП "Миколаївліфт"
#05472620
Переможець 271 543,20
UAH з ПДВ
29 липня 2021 18:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2021 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Миколаївліфт"
#05472620
271 543,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 14:38
ДУ № 3 від 25.10.2021 (Договір № 470).pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 12:38
ДУ # 3 від 25.10.2021 (Договір # 470).pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 15:25
ДУ № 2 від 30.09.2021 (Договір № 470).pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2021 15:57
ДУ #1 від 19.08.2021 (Договір #470).pdf зміни до договору
20 серпня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 14:45
Договір №470 від 13.08.21_compressed.pdf укладений
16 серпня 2021 14:44
Розрахунки до договору №470 від 13.08.21_compressed.pdf укладений
16 серпня 2021 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт до 30.09.2021
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми під фактичне виконання
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення під фактичне виконання (виправлення попередньої ДУ в частині інформації, яка вказується безпосередньо на веб-порталі).
Номер договору про закупівлю: 470
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 263 583,78
UAH (в тому числі ПДВ 43 930,63 UAH)