Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 - Шкільні меблі
39160000-1 - School furniture
39160000-1 - School furniture
Очікувана вартість
6 752 990,00 UAH
UA-2021-06-18-013522-c ● 2d5c942f7b2c40318547f93959d2cd84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності 36 |
Контактна особа: |
Трибрат Оксана Євгенівна +380532573136 oksana_tribrat@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education of Poltava City Council |
National ID: | 02145725 |
Contact point: |
Tribrat Oksana Eugene +380532573136 oksana_tribrat@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 18:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 18:50 |
Очікувана вартість: | 6 752 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 764,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 18 червня 2021 18:45 |
Enquiries until: | 11 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 липня 2021 18:50 |
Information
Estimated total value: | 6 752 990 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 765 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
365 шт
Шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська ОТГ, навчальні заклади освіти Полтавської ОТГ
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Wardrobe
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 13 серпня 2021
2525 шт
Парта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська ОТГ, навчальні заклади освіти Полтавської ОТГ
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Desk
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 13 серпня 2021
2525 шт
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська ОТГ, навчальні заклади освіти Полтавської ОТГ
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Chair
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 13 серпня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 14:38 |
Зміни.docx | |
09 липня 2021 14:38 |
ТД меблі ЗМІНИ 1.docx | |
09 липня 2021 14:38 |
ДОДАТОК 3 проект договору ЗМІНИ(4).doc | |
18 червня 2021 18:46 |
Оголошення (1) (2) (2).docx |
09 липня 2021 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 липня 2021 14:38 |
Зміни.docx
|
||||||
09 липня 2021 14:38 |
ТД меблі ЗМІНИ 1.docx
|
||||||
09 липня 2021 14:38 |
ДОДАТОК 3 проект договору ЗМІНИ(4).doc
|
||||||
18 червня 2021 18:46 |
Оголошення (1) (2) (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення тех. параметрів
Дата подання: 22 червня 2021 08:46
Дата відповіді: 23 червня 2021 16:27
Доброго дня!
Проханя внести уточнення (зміни) в технічній опис шафи, а саме:
- вказати габаритні розміри шафи з чотирьох відділень;
- вакзати габаритні розмірі відділень та їх наповнення (полки, ніши, дверцята і т.п.)
Також, прохання внести зміни щодо опису конструктиву нижньої частини сільця та столу, а саме виправити розмір профілю нижньої частини, який вказан в тех описі як: ".... нижня частина 20х25мм", на розмір - 25х25мм (регульвані стілець та парту не можливо зробити по тим параметрам які прописані у вашому тех. завданні)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Ростові групи!
Дата подання: 24 червня 2021 16:00
Дата відповіді: 29 червня 2021 16:06
Шановний замовнику!
Відповідно до Вашого технічного завдання парта, регулюється по висоті на 640-700-760 мм, стілець 380-420-460 що відповідає четвертій, п’ятій та шостій ростовим групам.
Зверніть увагу, що відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затвердженим Наказом МОН від 23.03.2018 №283, вимогою є ергономічність, а саме: наявність у кожному класі комплектів меблів для учнів (парта/стіл+стілець) не менше двох ростових груп (жовте, червоне, зелене маркування).
Відповідно до пункту 11 розділу IIІ Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205, у кожному навчальному приміщенні необхідно передбачати 2-3 розміри відповідно промаркованих меблів з перевагою одного із них, відповідно до додатку 2 до цього Санітарного регламенту.
Відповідно до Додатку 2 до цього Санітарного регламенті: жовте марковання – відповідає 3й ростовій групі (можна встановлювати в 2-6 класах), червоне марковання – відповідає 4й ростовій групі (можна встановлювати в 4-12 класах), зелене марковання – відповідає 5й ростовій групі (можна встановлювати в 7-12 класах).
Таким чином, парти та стільці 4-6 ростових груп, які ви закуповуєте, можна встановлювати лише в класах починаючи з 4го і неможливо використовувати у 1-3х класах!
Це прямо суперечить програмі Нової української школи, Наказам МОН, в тому числі меті фінансування освітньої субвенції на 2021й рік, а саме: закупівля засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів ПОЧАТКОВОЇ школи. У свою чергу, початкова школа – це саме 1-4 класти (згідно з ч.3 ст.12 Закону України «Про освіту»).
Також згідно зі Звітом про результати аудиту ефективності використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженим рішенням Рахункової палати від 26.11.2019 № 33-1 «Згідно з Методичними рекомендаціями № 283 окремі позиції шкільних меблів мають відповідати певним критеріям, які відповідно до державних стандартів та нормативів є обов’язковими. Так, рекомендації МОН щодо наявності у кожному класі комплектів меблів для учнів (парта/стіл + стілець) не менше двох ростових груп (ЖОВТЕ, ЧЕРВОНЕ, ЗЕЛЕНЕ МАРКУВАННЯ), матової поверхні стільниці, її відповідності ростовій групі, трансформуючих меблів Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ВИМОГАМИ до меблів згідно з ДсанПіН 5.5.2.008-01».
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від 23.03.2018 №283, Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти та внести зміни до тендерної документації.
У інакшому випадку ми будемо залучати громадські організації, правоохоронні органи та Рахункову палату з метою перевірки доцільності використання Вами бюджетних коштів, можливих зловживань та притягнення до відповідальності уповноважених осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Відсутнє регулювання стільниці
Дата подання: 24 червня 2021 16:02
Дата відповіді: 29 червня 2021 16:07
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання друга - розміром 600×450 мм із заокругленими кутами. Має виріз з боку учня радіусом 600мм та глибиною 30 мм, кріпиться під кутом. При цьому парта повинна відповідати ДСТУ ГОСТ 22046:2004.
Відповідно до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи затвердженого наказом МОН № 143 від 07.02.2020
Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79), для столів які регулюються по висоті в п.2.6. вказано, що стільниця повинна встановлюватися горизонтальною та під нахилом.
Згідно вашого технічного завдання стільниця встановлюється тільки під нахилом, що прямо суперечить вимогам ДСТУ ГОСТ на які писилаються в Наказі МОН № 143 від 07.02.2020
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від 23.03.2018 №283, Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Документи на труби
Дата подання: 25 червня 2021 10:42
Дата відповіді: 29 червня 2021 16:10
Відповідно до Вашого технічного учасник повинен надати сканований оригінал сертифікату якості, що виданий виробником, на металевий профіль, який використовується при виробництві парти та стільця.
Чи правильно ми розуміємо, що вам потрібен саме сертифікат якості, а не сертифікат відповідності чи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи саме на металевий профіль, а не на труби?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Так, умовами тендерної документації вимагається сертифікат якості — це письмовий документ, складений та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Так, умовами тендерної документації вимагається сертифікат якості — це письмовий документ, складений та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Опис товару
Дата подання: 25 червня 2021 10:44
Дата відповіді: 30 червня 2021 08:55
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання під стільницею передбачена полиця 520×180 мм та пано 520×200 мм. Що ви маєте на увазі під поняттям «Пано»? в якому нормативному акті чи словнику ви його знайшли? Чи то ви, можливо, хочете щоб на парті було «Панно» чи «Пан» чи що? Може все ж таки «екран»? Будь ласка не змушуйте учасників додумувати технічне завдання за Вас та внесіть відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Розміри стільниці!
Дата подання: 28 червня 2021 07:58
Дата відповіді: 30 червня 2021 08:55
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання стільниця парти складається з вох частин: перша - розміром 600×140 мм друга - розміром 600×450 мм із заокругленими кутами. Таким чином загальні розміри стільниці 600х590, що прямо суперечить вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, оскільки для тих ростових груп, які ви вказуєте в технічному завданні, встановлені мінімальні розміри стільниці 500х700 мм.
Вимагаємо привести Ваше технічне завдання у відповідність до чинного законодавства, зокрема Наказу МОН від 23.03.2018 №283, Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти та внести зміни до тендерної документації.
У інакшому випадку ми будемо залучати громадські організації, правоохоронні органи та Рахункову палату з метою перевірки доцільності використання Вами бюджетних коштів, можливих зловживань та притягнення до відповідальності уповноважених осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни
В тендерну документацію будуть внесені зміни
про гачок
Дата подання: 29 червня 2021 17:23
Дата відповіді: 30 червня 2021 08:54
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання на ніжках металевих гачок з правої сторони. Чому саме з правої сторони? А як же лівші? Чи не вважаєте ви цю вимогу дискримінаційною?
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною
про лак
Дата подання: 30 червня 2021 09:20
Дата відповіді: 01 липня 2021 11:52
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання матеріал – фанера товщиною 10мм, колір «Світлий», пофарбована у 3 шари матовим водостійким лаком. Ми так розуміємо, що можна використати більш дешевий лак та покрити 3 рази замість більш дорожчого та якісного яким можна покрити один раз?
Відповідь: у технічні специфікації Замовник визначив технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі. Три шари матового водостійкого лаку. Предмет закупівлі повинен відповідати технічним вимогам, або бути кращим.
колір
Дата подання: 30 червня 2021 09:20
Дата відповіді: 01 липня 2021 11:52
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання матеріал – фанера товщиною 10мм, колір «Світлий».
Поняття «світлий» це характеристика відтінку, а не кольору. Можливо ви пропустили деякі харктеристики товару між словами «колір» та «Світлий». Це не допорогові закупівлі, а відкриті торги з публікацією англійською мовою, тому внесіть, будь ласка, відповідні зміни в тендерну документації, конкретно визначивши колір та його відтінок у разі необхідності. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у технічні специфікації замовник визначив технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі. Колір світлий. Якщо умовами тендерної документації не передбачено уточнення, в такому випадку учасники можуть запропонувати будь-які світлі кольори
Щодо строку постачання товарів
Дата подання: 30 червня 2021 14:19
Дата відповіді: 01 липня 2021 11:53
Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації Строк поставки: з дати підписання договору – до 13.08.2021 року, а у випадку затримки проведення процедури закупівлі - в десятиденний термін з дня укладення договору Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Зрозуміло, що договір не буде укладено до 13.08.2021. Початок аукціону визначено 25.08.2021. Також виробництво великого об’єму товару - 5415 одиниць можливо лише після укладення договору. Закупівля матеріалів в повному об’ємі можлива тільки після укладення договору, що займає час. Технічний процес виробництва теж має свої часові рамки порушення якого призводить до погіршення якості товару. Беручи до уваги зазначене для якісного виконання умов майбутнього договору та додержання основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям та зловживанням просимо збільшити термін до адекватного строку поставки «з дати підписання договору від 30 до 60 днів. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами.» Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник самостійно затверджує вимоги тендерної документації, самостійно визначає умови закупівлі, в тому числі строки поставки товарів. Терміни поставки товарів замовником визначено, виходячи із його потреб по забезпеченню закладів освіти необхідними товарами . Згідно даної закупівлі кінцева дата подання пропозицій 20.07.2021 року. Після проведення прекваліфікації (розгляду отриманих пропозицій) дата аукціону буде змінена автоматично на більш ранню дату.
Цінова пропрозиція
Дата подання: 01 липня 2021 13:42
Дата відповіді: 02 липня 2021 08:36
Відповідно до ТД Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, з: Ціновою пропозицією відповідно до додатку 1 до цієї тендерної документації. Шановний замовнику, у вас публікація торгів з англійською мовою! Цінова не може розкриватися на етапі прекваліфікації, тому що ціна повинна бути прихована до аукціону! Нащо ви вимагаєте документ, який буде прихований? Ви ж будете повинні дискваліфікувати всіх учасників, цінову пропозицію яких не побачили, або якщо навпаки, її розкрили на прекваліфікації! Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники повинні надавати цінову пропозицію (додаток 1) враховуючи вимогу тендерної документації та усвідомлюючи особливість процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, згідно якої інформація про ціну повинна бути оприлюдена після проведення аукціону
Інформація з відкритих реєстрів
Дата подання: 01 липня 2021 13:48
Дата відповіді: 02 липня 2021 08:39
Відповідно до додатку 4 до ТД Учасник в складі тендерної пропозиції надає інші документи:... Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для учасників – фізичних осіб). Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Запитувана Вами інформація міститься у такому відкритому реєстру. Вимагаємо внести зміни та усунути порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Ще раз про цінову
Дата подання: 02 липня 2021 09:58
Дата відповіді: 05 липня 2021 08:21
Поясніть, що значить "враховуючи вимогу тендерної документації та усвідомлюючи особливість процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою"???? Як можна подати цінову одночасно заповнену та не заповнену? Якась цінова Шрьодингера...
Відповідь: Шановний Учасник!
Розкриття цінової пропозиції зазначено в ч1.ст 28. Закону України "Про публічні закупівлі"
Розкриття цінової пропозиції зазначено в ч1.ст 28. Закону України "Про публічні закупівлі"
Щодо ціни
Дата подання: 05 липня 2021 09:56
Дата відповіді: 05 липня 2021 15:12
Шановний замовнику, ми розуміємо, що "Розкриття цінової пропозиції зазначено в ч1.ст 28. Закону України "Про публічні закупівлі".
Але Ви вимагаєте надати на кваліфікацію ЗАПОВНЕНУ цінову пропозицію у складі тендерної порпозиції. І звісно, розкриється вона ч1.ст 28. Закону. А це вже ПІСЛЯ етапу кваліфікації. Ви або не вимагайте заповнену цінову у складі ТП, або вже просіть її тільки у переможця
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 06 липня 2021 13:47
Дата відповіді: 08 липня 2021 13:32
В складі пропозиції учасники повинні надати: сертифікат відповідності на ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT)/ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно реалізації меблів; сертифікату відповідності на ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT)/ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015,IDT), на ім’я виробника стосовно виробництва меблів. Частиною процесу виробництва є реалізація. Чи вірно ми розуміємо, що якщо Учасником є виробник йому все одно необхідно надати сертифікати на виробництво та реалізацію??? виготовленої продукції. Просимо уточнити зазначені вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 06 липня 2021 13:48
Дата відповіді: 08 липня 2021 13:33
Якщо Декларація виробника повинна підтверджувати технічні параметрb товару, що передбачені у тендерній документації, то не змушуйте Учасників в складі пропозиції надавати сертифікати відповідності ДСТУ/ISO/Санітарні висновки, тому що зазначені Вами технічні параметри стільців та парт для учнів 1-4 класів не відповідають затвердженим нормам: ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти затверджений Наказом МОЗ України 25.09.2020 №2205, Методичні рекомендації щодо організації освітнього простору НУШ затверджено наказом МОН України від 23.03.2018 №283. Приведіть у відповідність технічні вимоги до товару або виключіть з вимог надання сертифікатів відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до ч.3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Відповідно до ч.3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 06 липня 2021 13:48
Дата відповіді: 08 липня 2021 13:35
Ви знаєте в чому різниця між металевим профілем та металевою квадратною трубою? Чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника якщо буде надано документ якості на квадратну трубу?
Відповідь: Шановний Учасник!
пропозицію не буде відхилено, якщо на виконання вимоги "- Сканований оригінал сертифікату якості, що виданий виробником, на металевий профіль, який використовується при виробництві парти та стільця" учасник надасть в складі пропозиції сертифікат якості, що виданий виробником, на сталеву квадратну трубу. Сталева труба є різновидом порожнистого металевого профілю.
пропозицію не буде відхилено, якщо на виконання вимоги "- Сканований оригінал сертифікату якості, що виданий виробником, на металевий профіль, який використовується при виробництві парти та стільця" учасник надасть в складі пропозиції сертифікат якості, що виданий виробником, на сталеву квадратну трубу. Сталева труба є різновидом порожнистого металевого профілю.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 06 липня 2021 13:49
Дата відповіді: 08 липня 2021 13:38
Шановний Замовнику. Згідно з методичними рекомендаціями щодо організації освітнього простору НУШ затверджено наказом МОН України від 23.03.2018 №283 меблі мають бути зроблені з матеріалів, що дозволені чинним санітарним законодавством. По всім матеріалам Ви вимагаєте санітарний висновок. А для металевого профілю чомусь вирішили, в порушення наказу 283, що вам потрібен сертифікат якості від виробника. Щось пішло не так? Вимагаємо привести у відповідність зазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-18-013522-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 03 серпня 2021 18:18
Дата подання: 03 серпня 2021 18:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2021 10:14
рішення від 05.08.2021 № 17922.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2021 10:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2021 № 18728.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2021 15:52
рішення від 16.08.2021 № 18728.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2021 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 18728-р/пк-пз від 16.08.2021 до виконання.
Дата виконання рішення замовником: 20 серпня 2021 14:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 вересня 2021
Найменування: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145725 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності 36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Сільф" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2021 09:48
|
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Сільф" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2021 18:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
5 391 455,00
UAH з ПДВ
|
5 391 455,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
13 вересня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій