Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція підземного сховища з надбудовою читального залу на території комплексу споруд центральних державних архівних установ України за адресою: м. Київ, вул. Солом’янська, 24» (стадії «Проєкт» та «Робоча документація») Код ДК 021:2015 – 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
Очікувана вартість
1 410 000,00 UAH
UA-2021-06-18-013275-c 83dd8905f9d94e99a25c0d8c0325886b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Шкуропат

+380442981005 19natalia20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дирекція з експлуатації комплексу споруд центральних державних архівних установ України
Код ЄДРПОУ: 03494238
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м.Київ , Вул. Солом'янська, 24
Контактна особа: Наталія Шкуропат
+380442981005
19natalia20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 17:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 17:09
Очікувана вартість: 1 410 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом пункту 2.8 цього, відшкодувати на рахунок Дирекції по експлуатації комплексу споруд центральних державних архівів України кошти у сумі забезпечення пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на в УДКСУ у Солом’янському р-ні, м. Києві МФО 820172 ЄДРПОУ 03494238 на розрахунковий рахунок UA038201720343140001000007065 Дирекція з експлуатації комплексу споруд центральних державних архівних установ України 03110, м. Київ, вул. Солом′янська, 24, ЄДРПОУ 03494238 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG» копія ліцензії, виданої банку. Розмір забезпечення пропозиції: 7050,00 грн. (Сім тисяч 50 грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття пропозицій, про що в складі пропозиції надається учасником гарантійний лист. Гарантія має містити: назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – документація на закупівлю робіт з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція підземного сховища з надбудовою читального залу на території комплексу споруд центральних державних архівних установ України за адресою: м. Київ, вул. Солом’янська, 24» (стадії «Проєкт» та «Робоча документація») назву бенефіціара, його місцезнаходження; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; підпис і відбиток печатки банку-гаранта. У складі пропозиції подається документ (копія документу), виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7050 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з інженерного проектування.
Виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція підземного сховища з надбудовою читального залу на території комплексу споруд центральних державних архівних установ України за адресою: м. Київ, вул. Солом’янська, 24» (стадії «Проєкт» та «Робоча документація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, м. Київ, Київ, вул. Солом'янська ,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт - Замовник погоджується оплатити Підряднику вартість проєктних робіт з урахуванням виконання Підрядником його зобов'язань, визначених у Договорі. - Оплата за Договором здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Підрядника. - Замовник здійснює оплату протягом 7 банківських днів з дати підписання Замовником Акта про виконані роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) (надалі – Акт) та при наданні Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт). - Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником робіт, за фактом надання робіт на підставі належно оформленого Акту у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України (гривні) на поточний рахунок Підрядника та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. - У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету. - Підрядник зобов’язаний направити Акт Замовнику на узгодження. Замовник має право узгодити Підряднику Акт або надати зауваження до нього. Замовник має право повернути Акт Підряднику для виправлення або заміни у разі відсутності в Акті необхідної для оплати інформації. - Датою оплати вважається дата списання коштів з рахунку Замовника на користь Підрядника. - У разі неможливості для Замовника провести оплату з причини зменшення, затримки фінансування його витрат, Сторони узгоджують строк, на який може бути відстрочено таку оплату. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом пункту 2.8 цього, відшкодувати на рахунок Дирекції по експлуатації комплексу споруд центральних державних архівів України кошти у сумі забезпечення пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на в УДКСУ у Солом’янському р-ні, м. Києві МФО 820172 ЄДРПОУ 03494238 на розрахунковий рахунок UA038201720343140001000007065 Дирекція з експлуатації комплексу споруд центральних державних архівних установ України 03110, м. Київ, вул. Солом′янська, 24, ЄДРПОУ 03494238 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG» копія ліцензії, виданої банку. Розмір забезпечення пропозиції: 7050,00 грн. (Сім тисяч 50 грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня розкриття пропозицій, про що в складі пропозиції надається учасником гарантійний лист. Гарантія має містити: назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – документація на закупівлю робіт з розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція підземного сховища з надбудовою читального залу на території комплексу споруд центральних державних архівних установ України за адресою: м. Київ, вул. Солом’янська, 24» (стадії «Проєкт» та «Робоча документація») назву бенефіціара, його місцезнаходження; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; підпис і відбиток печатки банку-гаранта. У складі пропозиції подається документ (копія документу), виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії, як наприклад довідка, видана банком про залишок коштів на розрахунковому рахунку Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 7050 UAH
18 червня 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 17:35
ОГОЛОШЕННЯ .doc
18 червня 2021 17:35
Додаток 2 Пропозиція.docx
18 червня 2021 17:35
Додаток 5 Проєкт договору.docx
18 червня 2021 17:35
Додаток 3 Перелік документів .doc
18 червня 2021 17:35
Додаток 1 Завдання на проєктування.doc
18 червня 2021 17:35
Додаток 4 ст. 17 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 17:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕГТЕХКОМ" 1 401 998,95
UAH з ПДВ
1 401 998,95
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 липня 2021 16:33
Електронний підпис
02 липня 2021 16:31
17.12_ЦПУ_Остап_Федорак.pdf
02 липня 2021 16:31
17.11_ЦПУ_Чепелевич.pdf
02 липня 2021 16:31
17.10_ЦПУ_Артамонова.pdf
02 липня 2021 16:31
17.9_ЦПУ_Бенеда.pdf
02 липня 2021 16:31
17.8_ЦПУ_Щебетюк.pdf
02 липня 2021 16:31
17.7_ЦПУ_Пономаренко.pdf
02 липня 2021 16:31
17.6_ЦПУ_Федорак.pdf
02 липня 2021 16:31
17.5_ЦПУ_Хрон.pdf
02 липня 2021 16:31
17.4_ЦПУ_Бородуліна..pdf
02 липня 2021 16:31
7.1_Копія_Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕГТЕХКОМ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕГТЕХКОМ"
#30177645
Переможець 1 401 998,95
UAH з ПДВ
06 липня 2021 12:52

Документи

06 липня 2021 12:52
Електронний підпис
06 липня 2021 12:48
Протокол №8 06 07 2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕГТЕХКОМ"
#30177645
1 401 998,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2021 12:52
Електронний підпис
06 липня 2021 12:48
Протокол №8 06 07 2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 12:17
Дод.уг.розірвання договору №81.pdf укладений
30 липня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 16:16
ФЕГТЕХКОМ.FR12.pdf укладений
09 липня 2021 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір.