Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко рідке пастеризоване 2,5 % жирності
Очікувана вартість
88 600,00 UAH
UA-2021-06-18-012830-c 696211d25cac48adabb4430011b2cfaf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Перепадя

+380535422642
+380509538169
hadiach_int@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцький геріатричний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189201
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Тельмана, 8
Контактна особа: Лариса Перепадя
+380535422642,+380509538169
hadiach_int@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 16:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 16:31
Очікувана вартість: 88 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 886,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4095 кілограми
Молоко рідке пастеризоване 2,5 % жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, вул. Тельмана,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 16:39
ТД_Спрощена__Молоко та проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 81 572,40
UAH з ПДВ
81 572,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2021 16:17
Електронний підпис
02 липня 2021 16:15
проект.pdf
02 липня 2021 16:15
якісні.pdf
02 липня 2021 16:15
Витяг 27.01.2021.pdf
02 липня 2021 16:15
згода персон.pdf
02 липня 2021 16:15
згода умови.pdf
02 липня 2021 16:15
Копія Виписки.pdf
02 липня 2021 16:15
поясн повноваж.pdf
02 липня 2021 16:15
цінова.pdf
02 липня 2021 16:15
технічні.pdf
02 липня 2021 16:15
копія коду завірений.pdf
02 липня 2021 16:15
поясн статут.pdf
02 липня 2021 16:15
гарант термін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 81 572,40
UAH з ПДВ
05 липня 2021 14:02

Документи

05 липня 2021 14:02
Електронний підпис
05 липня 2021 14:01
Прот.рішення 163.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2021 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
81 572,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2021 14:02
Електронний підпис
05 липня 2021 14:01
Прот.рішення 163.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:51
ДУ №3 до дог.172.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 13:29
додаткова угода 2 молоко.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 13:28
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 13:31
Додатки1,2 молоко.pdf укладений
19 липня 2021 13:31
Договір 172.pdf укладений
19 липня 2021 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", збільшити ціну за одиницю Товару та внести зміни в Специфікацію (додаток№ 1 до Договору) без зміни суми Договору та відповідно Специфікацію (додаток № 1 до Договору) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяги закупівлі молока 2,5% на 453,232 кг та відповідно зменшити суму договору на 9590,38 грн. (Дев'ять тисяч п'ятсот дев'яносто гривень 38 коп.). 2. Пункт 3.2 Договору викласти в наступній редакції: Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком №1 до Договору (Специфікація зі змінами) та становить 71982,02 грн. (Сімдесят одна тисяча дев'ятсот вісімдесят дві гривні 02 коп.), у т.ч. ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 71 982,02
UAH (в тому числі ПДВ 11 997,00 UAH)