Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гіпохлорит натрію марки А (діюча речовина: активний хлор – 190 г/л)
Очікувана вартість
56 900,00 UAH
UA-2021-06-18-010597-c f972b0f38d464f75b4eb27356f877405
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берестовська Ольга Іллівна

380542687825 o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Берестовська Ольга Іллівна
380542687825
o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 56 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 284,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку довільної форми щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад видаткової накладної, акту приймання-передачі, тощо).
Аналогічним договором буде вважатися договір щодо поставки гіпохлориту натрію марки А.
3. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинного на момент розгляду пропозиції учасника.
4. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в технічних вимогах до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію за одиницю, виробника/торговельну марку, фасування та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
Гіпохлорит натрію марки А (діюча речовина: активний хлор – 190 г/л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24312200-6 — Гіпохлорити та хлорати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання Товару, відповідно до накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 15:00
Проєкт договору.doc
18 червня 2021 15:00
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічна продукція іншого виробника
Дата подання: 22 червня 2021 10:21
Дата відповіді: 22 червня 2021 14:35
Доброго дня. Наша компанія планує взяти участь у закупівлі. Чи буде розглядатись гипохлорит натрію марки А іншого виробника, ніж прописаного в технічних вимогах?
Відповідь: Добрий день ! Пропозиція Учасника повинна повністю відповідати вимогам Замовника, зазначених в технічних вимогах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 56 250,00
UAH з ПДВ
56 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2021 15:09
Електронний підпис
30 червня 2021 15:05
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марілайф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Переможець 56 250,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 16:50

Документи

07 липня 2021 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2021 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
56 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2021 16:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 16:01
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 12:01
Договір № 464 від 19.07.2021.pdf укладений
19 липня 2021 12:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 56 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 375,00 UAH)