Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Information signs (manufacturing and installation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Олександра Моргун +380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Биченко Анна +380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Olexandra Morhun +380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Биченко Анна +380672304322 bychenko-as@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 15:24 |
Очікувана вартість: | 5 189 096,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 945,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 10 до тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 6 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Банківська гарантія повинна бути надана Замовнику: в паперовому вигляді у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22, каб.206; в електронному вигляді з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана КЕП Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі УО («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в цій тендерній документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 6 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі пропозиції. |
Publication date: | 18 червня 2021 14:44 |
Enquiries until: | 10 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 липня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 189 096 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 945 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару та виконання Робіт згідно з умовами Договору на підставі належно оформленого Акту приймання-передачі (далі – Первинні документи), а також реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 14:44 |
TD-vyvisky vyhotovlennia ta montazh.zip | |
18 червня 2021 14:44 |
ТД-вивіски (виготовлення та монтаж).docx | |
18 червня 2021 14:44 |
Рекомендації оформлення вікон.pdf | |
18 червня 2021 14:44 |
Рекомендації оформлення фасадів.pdf | |
18 червня 2021 14:44 |
Орієнтовна к-ть відділень по областям.xlsx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-06-000057 ● 6951dec16c6741d29ca06efc8f6dd80a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
№ 771
06.12.2021
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №771
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2021-06-18-010137-c 18.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 15:07:11
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Information signs (manufacturing and installation)» (ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-18-010137-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю (в паперовому або в електронному вигляді) переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону.
В зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію (документи) про надання банківської гарантії перед укладенням договору про закупівлю переможцем фізичною особою-підприємцем Дубинський Сергій Сергійович.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-15 12:21:14
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Переможцем процедури закупівлі фізичною особою-підприємцем Дубинський Сергій Сергійович виконані вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в електроному вигляді забезпечення виконання договору – оригіналу банківської гарантії за №16828/21-ГВ підписану у АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», у сумі, що відповідає 5 % (п’яти відсоткам) вартості Договору, а саме UAH 239 500 гривень 00 копійок (Двісті тридцять дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: з «30» серпня 2021 року та діє по «31» липня 2022 року включно. Договір укладено «31» серпня 2021 року за №310821-03Е та діє до «30» червня 2022 року.
Гарантія №16828/21-ГВ – додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-17 14:47:51
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) Information signs (manufacturing and installation)» (ДК 021:2015: 39174000-2 — Вивіски) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-18-010137-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Згідно вимог додатку 4 до тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 18.06.2021, учасникам необхідно завантажити у складі тендерної пропозиції згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантувати їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі. Чи враховано Вами при розгляді тендерної пропозиції ФОП Шумейко І.В. відсутність підписаної технічної специфікації в той час, як у документі «Згода зі специфікацією .pdf» Шумейко Ігор Володимирович зазначив, що надає згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантує їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-21 14:39:20
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Пунктом 7 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу - III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації на закупівлю: Вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) було передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 до тендерної документації).
Додатком 4 до Тендерної документації передбачено Перелік документів, які повинні бути завантажені учасниками у складі тендерних пропозицій. У пункті 3 Додатку 4 до Тендерної документації зазначено, що Учасники на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повинні надати: згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі.
Учасником ФОП Шумейко Ігор Володимирович надано у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі. Те, що учасник ФОП Шумейко Ігор Володимирович в довідці в довільній формі зазначив, що Він надає згоду з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантує їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації та не надав саме підписану технічну специфікацію (додаток 3 до ТД) під час розгляду пропозиції враховано Замовником як надання довідки-згоди в довільній формі. Тендерною документацією не встановлено конкретної форми та змісту довідки в довільній формі щодо згода Учасниками з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання. Також Замовник не встановлював у Тендерній документації вимог щодо надання будь-яких додатків до довідки у довільній формі згідно п.3 Додатку 4 до Тендерної документації. Учасником ФОП Шумейко Ігор Володимирович дотримано вимоги Тендерної документації в цій частині.
Тендерна пропозиція ФОП Шумейко Ігор Володимирович відповідає вимогам Тендерної документації та відповідно була допущена до аукціону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП "Дубинський Сергій Сергійович" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ШУМЕЙКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШУМЕЙКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
4 195 000,00
UAH з ПДВ
|
4 195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Дубинський Сергій Сергійович" |
4 790 000,00
UAH з ПДВ
|
4 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУМЕЙКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3216402619 |
Рішення скасоване |
4 195 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 13:15
|
ФОП "ШУМЕЙКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3216402619 |
Відхилено |
4 195 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 13:19
|
ФОП "Дубинський Сергій Сергійович" #3232424735 |
Переможець |
4 790 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2021 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2022 20:53
|
ЗВД (4).docx | укладений |
07 грудня 2022 20:52
|
ЗВД (4).docx | укладений |
07 грудня 2022 20:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 09:25
|
Договір ФОП ДУБИНСЬКИЙ №310821-03Е.zip | укладений |
01 вересня 2021 09:24
|