Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання будівель та приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинку за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв.м.
Очікувана вартість
299 408,28 UAH
UA-2021-06-18-010056-c 6058427c9aba420e97711036dae4cf0b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мостова

+380975633929 uozoda@oz.zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012846
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, буд. 25
Контактна особа: Тетяна Мостова
+380975633929
uozoda@oz.zt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до статуту управління по експлуатації адмінбудинків ОДА будинок за адресою: м.Житомир, вул. Мала Бердичівська,25 знаходиться на балансі комунального підприємства по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради, тому виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості за частиною орендованого приміщення: м.Житомир, вул. Мала Бердичівська,25-543,02 кв.м. надаються лише Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради.
Враховуючи конструкцію будівлі, комунальним підприємством по експлуатації
адмінбудинків Житомирської обласної ради (надалі Підприємство) підібраний відповідний
фаховий склад працівників та обслуговуючого персоналу (список штатних працівників комунального підприємства щодо надання послуги з утримання нерухомістю). Крім того,
штатним розписом Департамент охорони здоров’я Житомирської обласної
державної адміністрації працівники з відповідною кваліфікацією, які повинні здійснювати
вищезазначені послуги не передбачені.
Наявність технічної документації, обладнання, матеріально-технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, дозволяє



оперативно i якісно виконувати послуги з управління нерухомістю. Підприємство обслуговує та утримує в належному стані інженерні мережі, а саме забезпечення надійного функціонування внутрішньо-будинкових мереж тепло-, електро-, водопостачання, проведення їх поточного ремонту. Також щоденно проводить роботи з утримання в чистоті та забезпечує охорону будівлі та прилеглої території. 3 метою забезпечення сумісності з наявними послугами, зміна суб'єкта господарювання — надавача вищезазначених послуг є неможливою з технічних причин.
Відповідно до п.2.2 Статуту Підприємства, затвердженого рішенням п'ятої ceciї
Житомирської обласної ради VII скликання від 21.07.2016 р. № 325, одним iз основних напрямків діяльності підприємства є надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, технічна, санітарно-гігієнічна експлуатація i охорона будинків та прибудинкових територій, які перебувають на балансі Підприємства, підтримання їх належного санітарного стану. Впродовж тривалого часу Підприємство забезпечує безперебійне та якісне експлуатаційне обслуговування будинків, споруд, службових приміщень, а також надання послуг з утримання адмінбудинків, в яких розміщений Департамент охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації та прибудинкових територій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 14:48
Оскарження наміру укласти договір: 29 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (виконання комплексу послуг, необхідних для забезпечення функціонування нежитлової нерухомості, а саме: експлуатація інженерних мереж, утримання будівель та приміщень загального користування, утримання прибудинкової території, охорона приміщень) у будинку за адресою: 10014, м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, загальною площею 543,02 кв.м.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 червня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 14:41
намір про прийняття рішення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
Переможець 299 408,28
UAH з ПДВ
18 червня 2021 14:48

Документи

18 червня 2021 14:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2021 14:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ АДМІНБУДИНКІВ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#04011928
299 408,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2021 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:05
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:16
договір з упр нерух.pdf укладений
05 липня 2021 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 299 408,28
UAH (в тому числі ПДВ 49 901,38 UAH)