Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Науково-технічний супровід по наданню послуг з поточного середнього ремонту на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 53+000 – км 107+000 (окремими ділянками)» (71330000-0 Інженерні послуги різні )
Очікувана вартість
131 186,08 UAH
UA-2021-06-18-010017-c 3ebe826aa80b4eafb6ed0a27d8e24880
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 17:00
Очікувана вартість: 131 186,08 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Науково-технічний супровід по наданню послуг з поточного середнього ремонту на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 53+000 – км 107+000 (окремими ділянками)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 53+000 – км 107+000, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Актів наданих послуг у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Инструментальний операційний контроль прихованих робіт.
Дата подання: 19 червня 2021 13:00
Дата відповіді: 22 червня 2021 08:44
Чи повинен виконавець надати довідку про наявність власного або орендованого обладнання для проведення інструментального операційного контролю пошарового ущільнення грунту ( приховані роботи на об'єкті будівництва ) згідно ДСТУ Б В.2.3-422016 ,,Методи визначення деформаціних характеристик земляного полотна" та ДСТУ -Н Б В.2.3-32:2016 ,.Настанова з улаштування земляного полотна автомобільних доріг "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник !Згідно вимог оголошенню про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію про наявність обладнання необхідного для виконання робіт відповідно до вимог технічної специфікації (Додаток №2 до Оголошення) з дотриманням діючих норм і правил. Інформаційна довідка про перелік обладнання, необхідного для виконання технічного завдання, обов’язково повинена містити графи передбачені Таблицею №1. То якщо Ви плануєте залучати даний вид обладнання для надання послуг згідно предмету закупівлі, вся інформація по обладнанню повинна бути зазначена відповідно до вимог оголошенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" 130 200,00
UAH з ПДВ
130 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 13:52
Електронний підпис
29 червня 2021 13:52
Електронний підпис
29 червня 2021 13:43
Проект договору.pdf
29 червня 2021 13:43
Відгук №503 від 03.06.2021.pdf
29 червня 2021 13:43
ТЗ.pdf
29 червня 2021 13:43
Пропозиція.pdf
29 червня 2021 13:43
Наказ 207 базова.pdf
29 червня 2021 13:43
ОСВ.pdf
29 червня 2021 13:43
Довідка працівники.pdf
29 червня 2021 13:43
Гарантійний лист ГВЦ.pdf
29 червня 2021 13:43
Довідка обладнання.pdf
29 червня 2021 13:43
Повірка обладнання.pdf
29 червня 2021 13:43
Наказ 892 МТБ.pdf
29 червня 2021 13:43
Довідка ГВЦ.pdf
29 червня 2021 13:43
Довідка про Учасника.pdf
29 червня 2021 13:43
Статут 2020.pdf
29 червня 2021 13:43
Лист персональні дані.pdf
29 червня 2021 13:43
285-18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
Переможець 130 200,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 12:25

Документи

05 липня 2021 12:24
Електронний підпис
05 липня 2021 12:22
протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2021 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
130 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2021 12:24
Електронний підпис
05 липня 2021 12:22
протокол 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 08:48
ДУ 1 645-21pdf.pdf зміни до договору
22 липня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 10:56
645-21.pdf укладений
21 липня 2021 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через затримку фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 645-21
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 130 200,00
UAH