Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автозапчастини (КОД ДК21:2015-31157000-1 Індукативні котушки)
Очікувана вартість
1 370,00 UAH
UA-2021-06-18-009610-c 8594b90866654a63ad2f61f0be9b531a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Балєва

+380577393276 baleva@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Ірина Балєва
+380577393276
baleva@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


відповідно до ДСТУ (ТУ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Котушка запалення ЗІЛ-130
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Ньютона,132 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2021
ДК 021:2015: 31157000-1 — Індуктивні котушки
1 штуки
Котушка запалення (Б 118) ЗІЛ-131
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Ньютона,132 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2021
ДК 021:2015: 31157000-1 — Індуктивні котушки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції на підставі належно оформлених первинних документів (товарної або видаткової накладної) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

18 червня 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВАСИЛЬЄВ ГЕННАДІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2543510631
Переможець 1 370,00
UAH
18 червня 2021 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 14:29