Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні. Стільці дитячі в дитячу читальню
Очікувана вартість
129 360,00 UAH
UA-2021-06-18-008381-c c896e3b09d3b4a41840ecc99635a0579
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гоменюк

+380976872261 karpivkakult@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор культури та туризму виконавчого комітету Карпівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41807049
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський район, село Карпівка, вул. Центральна, 97-А
Контактна особа: Олена Гоменюк
+380976872261
karpivkakult@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 129 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 646,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Зелений Гай, вул.Центральна, 40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
120 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Вишневе, вул.Центральна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
15 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53760, Україна, Дніпропетровська область, с. Андріївка, вул.Державна, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
5 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53764, Україна, Дніпропетровська область, с. Широка Дача, Центральна, буд.5-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
8 штуки
Стільці дитячі в дитячу читальню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Карпівка, вул.Центральна, 97-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий. Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника: 53742, Дніпропетровська обл., Широківський р-н, с.Карпівка, вул. Центральна, 97-А. Категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у п.3 частини першої ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"(юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Назва товару предмета закупівлі, та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути укладені українською мовою. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іванова Аліна Павлівна 129 300,00
UAH з ПДВ
129 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2021 19:46
Електронний підпис
05 липня 2021 19:44
ЦП Файл0004.PDF
05 липня 2021 19:44
Сертифікат 14001 АМФ.pdf
05 липня 2021 19:44
Сертифікат 9001 АМФ.pdf
05 липня 2021 19:44
арт-пром 6.PDF
05 липня 2021 19:44
арт-пром 5.PDF
05 липня 2021 19:44
арт-пром 4.PDF
05 липня 2021 19:44
арт-пром 3.PDF
05 липня 2021 19:44
арт-пром 2.PDF
05 липня 2021 19:44
арт-пром 1.PDF
05 липня 2021 19:44
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
05 липня 2021 19:44
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
05 липня 2021 19:44
ISO cв.pdf
05 липня 2021 19:44
ISO 14001.pdf
05 липня 2021 19:44
свид2.PDF
05 липня 2021 19:44
свид1.PDF
05 липня 2021 19:44
рекв.Иванова.PDF
05 липня 2021 19:44
Паспорт.PDF
05 липня 2021 19:44
лиц.PDF
05 липня 2021 19:44
Лист-гарантія.PDF
05 липня 2021 19:44
код1.PDF
05 липня 2021 19:44
доруч1.PDF
05 липня 2021 19:44
Дов ст17.PDF
05 липня 2021 19:44
Дов обладн прац.PDF
05 липня 2021 19:44
Дов ліст згода.PDF
05 липня 2021 19:44
Дов заборг.PDF
05 липня 2021 19:44
Дов банкрутство.PDF
05 липня 2021 19:44
Дилер НС.PDF
05 липня 2021 19:44
Гарантія.PDF
05 липня 2021 19:44
Відомості.PDF
05 липня 2021 19:44
витяг Иванова.PDF
05 липня 2021 19:44
аналог дог.стулья.PDF
05 липня 2021 19:44
Аліна довкілля .PDF
05 липня 2021 19:44
4-опп.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іванова Аліна Павлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванова Аліна Павлівна
#2916607444
Відхилено 129 300,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 16:05

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій