Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
190 200,00 UAH
UA-2021-06-18-006238-c 16abe7a7157843c2af0f6c259216da81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Зінченко

+380954749997 dasha_z@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: Дар'я Зінченко
+380954749997
dasha_z@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2021 12:00
Очікувана вартість: 190 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
стіл-підставка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
3 штуки
стіл-підставка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штуки
стіл-письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
26 штуки
стіл-письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
25 штуки
стіл-палатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
4 штуки
стіл-виробничий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 12:04
код 3912.doc
24 червня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 12:04
код 3912.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТРЕМБАЧ МАРИНА ІВАНІВНА" 189 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2021 11:41
Електронний підпис
05 липня 2021 11:40
ФОП Трембач 190.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТРЕМБАЧ МАРИНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТРЕМБАЧ МАРИНА ІВАНІВНА"
#2463618841
Переможець 189 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 11:45

Документи

06 липня 2021 11:45
Електронний підпис
06 липня 2021 11:42
Протокол 236.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТРЕМБАЧ МАРИНА ІВАНІВНА"
#2463618841
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2021 11:45
Електронний підпис
06 липня 2021 11:42
Протокол 236.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:51
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 16:27
Додаткова угода 1 до Договору 295.PDF зміни до договору
31 серпня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 13:36
Договір 295.PDF укладений
16 липня 2021 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін поставки подовжено до 30 вересня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 295/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 189 000,00
UAH