Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові вікна з комплектуючими
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2021-06-18-004334-c ● 238f266ee2224b62b4d81ebbebce3ec4
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ МІКРОБІОЛОГІЇ ТА АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00497360 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, буд. 97 |
Контактна особа: |
Олена Сапон +380633327565 saponolena33@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 10:50 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штуки
Металопластикові вікна з комплектуючими
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Малиновського, буд. 43а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів з моменту поставки Товару і виконання комплексу супутніх послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 17:08 |
Дод.4 Проект дроговору зі змінами .doc | |
23 червня 2021 17:08 |
Дод.3 Технiчнi вимоги - зі змінами.docx | |
23 червня 2021 17:08 |
Тендерна документацiя металопластиковi вiкна зі змінами.doc | |
23 червня 2021 17:08 |
Перелік змін.doc | |
18 червня 2021 11:05 |
Дод 1 Перелiк док.docx | |
18 червня 2021 11:05 |
Дод 2 Тенд пропоз.docx | |
18 червня 2021 11:05 |
Дод.5 Лист згода.docx |
23 червня 2021 17:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 червня 2021 17:08 |
Дод.4 Проект дроговору зі змінами .doc
|
|||
23 червня 2021 17:08 |
Дод.3 Технiчнi вимоги - зі змінами.docx
|
|||
23 червня 2021 17:08 |
Тендерна документацiя металопластиковi вiкна зі змінами.doc
|
|||
23 червня 2021 17:08 |
Перелік змін.doc
|
|||
18 червня 2021 11:05 |
Дод 1 Перелiк док.docx
|
|||
18 червня 2021 11:05 |
Дод 2 Тенд пропоз.docx
|
|||
18 червня 2021 11:05 |
Дод.5 Лист згода.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-18-004334-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП СЕМИДАР, Код ЄДРПОУ:37199010
Дата подання: 15 липня 2021 18:24
Незгода з визначенням переможця
Добрий день!
Надайте, будь-ласка, роз’яснення визначення переможцем ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", якщо даним Учасником не виконані вимого Замовника, а саме:
- у Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- оригінал або сканкопію документу про якість, (сертифікат відповідності, на профіль, склопакет, фурнітуру та протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості на профільну систему. Також необхідно надати санітарно-епідеміологічний висновок на профілі для віконних та дверних блоків, на склопакети, фурнітуру )», Учасником не надано санітарно-епідеміологічний висновок на фурнітуру (ACCADO) та протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості на профільну систему;
- у Таблиця 1Додатку 1 Тендерної документації зазначено: «3.1.Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) не менше одного договору, в якій зазначається наступна інформація: Найменування Замовника, назва товару, який є предметом закупівлі, дата та номер договору (необхідно вказувати договір, який вже був виконаний).
Аналогічним вважається виконаний договір поставки, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері.», Учасником надано аналогічний договір з надання послуг (виконання робіт), а предметом закупівлі є товар;
- у формі цінової пропозиції Додаток 2 до Тендерної документації Учасник у перелік запропонованих товарів товарів включено ще й перелік послуг, що суперечить Бюджетному кодексу України та Наказу МФУ від 12.03.2012р №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету». Тобто в договорах можуть фігурувати або лише товари, або лише послуги, аналогічно в рахунках. Оскільки предметом закупівлі згідно Тендерної документації є товар, то в ціновій пропозиції повинні зазначатись товари відповідно до Додатку 2, тобто вікна.
Відповідно до абзацу 2 п.п.1 п.1 ст.31 ЗУ"Про публічні закупівлі" пропозиція ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинна бути відхилена.
Надайте розяснення дозволу Учаснику визначеному переможцем не виконанувати вимоги оголошення та нівелювання Замовником своїх же вимог. В протилежному випадку маємо намір звернутись до контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Надайте, будь-ласка, роз’яснення визначення переможцем ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", якщо даним Учасником не виконані вимого Замовника, а саме:
- у Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- оригінал або сканкопію документу про якість, (сертифікат відповідності, на профіль, склопакет, фурнітуру та протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості на профільну систему. Також необхідно надати санітарно-епідеміологічний висновок на профілі для віконних та дверних блоків, на склопакети, фурнітуру )», Учасником не надано санітарно-епідеміологічний висновок на фурнітуру (ACCADO) та протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості на профільну систему;
- у Таблиця 1Додатку 1 Тендерної документації зазначено: «3.1.Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів) не менше одного договору, в якій зазначається наступна інформація: Найменування Замовника, назва товару, який є предметом закупівлі, дата та номер договору (необхідно вказувати договір, який вже був виконаний).
Аналогічним вважається виконаний договір поставки, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері.», Учасником надано аналогічний договір з надання послуг (виконання робіт), а предметом закупівлі є товар;
- у формі цінової пропозиції Додаток 2 до Тендерної документації Учасник у перелік запропонованих товарів товарів включено ще й перелік послуг, що суперечить Бюджетному кодексу України та Наказу МФУ від 12.03.2012р №333 «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету». Тобто в договорах можуть фігурувати або лише товари, або лише послуги, аналогічно в рахунках. Оскільки предметом закупівлі згідно Тендерної документації є товар, то в ціновій пропозиції повинні зазначатись товари відповідно до Додатку 2, тобто вікна.
Відповідно до абзацу 2 п.п.1 п.1 ст.31 ЗУ"Про публічні закупівлі" пропозиція ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" повинна бути відхилена.
Надайте розяснення дозволу Учаснику визначеному переможцем не виконанувати вимоги оголошення та нівелювання Замовником своїх же вимог. В протилежному випадку маємо намір звернутись до контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2021 17:01
Шановний Учасник, згідно з частиною третьою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
У зв’язку з вищевикладеним, Ви не можете вимагати роз’яснення визначення переможця ФОП Дайнеко Олександра Володимировича, але, якщо ви більш детально ознайомитеся з тендерною документацією, ви зможете знайти відповіді на ваші запитання.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
У зв’язку з вищевикладеним, Ви не можете вимагати роз’яснення визначення переможця ФОП Дайнеко Олександра Володимировича, але, якщо ви більш детально ознайомитеся з тендерною документацією, ви зможете знайти відповіді на ваші запитання.
Номер вимоги: UA-2021-06-18-004334-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП СЕМИДАР, Код ЄДРПОУ:37199010
Дата подання: 19 липня 2021 18:07
Не надання вичерпної відповіді на оскарження
Доброго дня!
Попереднє звернення до Замовника стосувалось незгоди ПП "Семидар" з визначенням переможцем Учасника, який не надав ряд документів у своїй пропозиції, які вимагались тендерною документацією закупівлі. А також ПП "Семидар" зверталось з проханням надати роз"яснення нівелювання Замовником своїх же вимог та надання дозволу Учаснику-переможцю не виконувати вимоги тендерної документації. На свою вимогу ПП "Семидар" отримало беззмістовну відповідь, в якій простежується зміст "аби що". Звертаємось з проханням надати більш повну та аргументовану відповідь на нашу вимогу, щодо нівелювання своїх же вимог та вказати законні підстави своїх дій. У Ваших попередніх діях простежується деяке привілейоване ставлення до Учасника-переможця.
Розгорнути
Згорнути
Попереднє звернення до Замовника стосувалось незгоди ПП "Семидар" з визначенням переможцем Учасника, який не надав ряд документів у своїй пропозиції, які вимагались тендерною документацією закупівлі. А також ПП "Семидар" зверталось з проханням надати роз"яснення нівелювання Замовником своїх же вимог та надання дозволу Учаснику-переможцю не виконувати вимоги тендерної документації. На свою вимогу ПП "Семидар" отримало беззмістовну відповідь, в якій простежується зміст "аби що". Звертаємось з проханням надати більш повну та аргументовану відповідь на нашу вимогу, щодо нівелювання своїх же вимог та вказати законні підстави своїх дій. У Ваших попередніх діях простежується деяке привілейоване ставлення до Учасника-переможця.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
471 526,03
UAH з ПДВ
|
449 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
474 999,60
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
473 800,00
UAH з ПДВ
|
455 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Моренець Микола Миколайович |
479 000,00
UAH з ПДВ
|
479 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2803215657 |
Переможець |
449 999,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2021 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 12:28
|
Договір з ФОП Дайнеко О.В..pdf | укладений |
21 липня 2021 12:25
|