Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліграфні комплекси (комп’ютерний поліграф)
Очікувана вартість
122 850,00 UAH
UA-2021-06-18-002543-a e8f085b1aaf045e396b7c4a67a8870c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380445862431 Yana.Kasian@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Вебсайт: https://ukroboronprom.com.ua/uk/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська 36
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380445862431
Yana.Kasian@ukroboronprom.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2021 14:11
Очікувана вартість: 122 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 614,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Поліграфні комплекси (комп’ютерний поліграф)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплати за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2021 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2021 17:25
Спрощена_поліграф ТД закреслена.docx
23 червня 2021 17:25
Протокол зміни до оголошення.docx
23 червня 2021 17:25
Спрощена_поліграф ТД 23.06 зміни.docx
18 червня 2021 15:33
Спрощена_поліграф ТД.docx
18 червня 2021 15:33
Проект договору поставки_поліграф.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-18-002543-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКЕ БЮРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:35024601
Дата подання: 23 червня 2021 01:25
ДСТУ
Відповідно до вимог Тендерної закупівлі №12557527 є зауваження:

У Технічної документації та Додатку № 1 є пункт № 5 якій має наступний зміст: «Сканована копія документу, який підтверджує відповідність Товару, что Пропонується, вимоги державного стандарту ДСТУ 8692 до: 2016 (сертифікат відповідності чи подібний документ).
Посилання на обов'язковість відповідності предмета закупівлі - «Поліграфні комплекси (комп'ютерний поліграф)» - вимогам ДСТУ8692: 2016 є некоректною по ряду причин - 1) зазначений ДСТУ не є обов'язковим, а рекомендованим. 2) Наша компанія є розробником і виробником комп'ютерних поліграфів у відповідності з українським законодавством і наш прилад виготовляється відповідно до ТУ У 26.2-2785709074-001: 2017. Якщо в тендерних умовах вказані вимоги відповідності тільки до рекомендованого ДСТУ, то ми вважаємо, що це порушує наші права і не є добросовісной конкуренцієй.
Крім цього, до самого ДСТУ8692: 2016 вже давно було і є багато скарг з боку професійної спільноти, є копії листів листування з державними установами України, які прілагаються до нашого звернення.
На підставі зазначених доводів, прошу вас розглянути питання про виключення посилання на ДСТУ8692:2016 з Тендерних вимог закупівлі №12557527 або видозмінити в більш нейтральному формулюванні, наприклад так: «Сканована копія документу або довідка виробника, які підтверджують відповідність Товару, що пропонується, вимогам ДСТУ, ТУ, ASTM, ISO відносно поліграфніх комплексів (комп'ютерних поліграфів).
Щодо пункту № 3 «Сканована копія діючої Декларації про відповідність Товару, що пропонується, вимогам технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання.» Якщо виробник приладів поліграфніх комплексів (комп'ютерних поліграфів) має підтверджуючи документи на розробку і виробництво свої приладів у відповідності до ДСТУ, ТУ, ASTM, ISO, на нашу думку таки детальні вимогі не потрібні, так як це вже враховано виробником. Тому пропонуємо вказаний пункт повністю прибрати як зайвий.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2021 17:32
Протоколом Уповноваженої особи №13 від 22.06.2021 до тендерної документації були внесені зміни.
Поточна редакція:

Додаток № 1
Оголошення про проведення
спрощеної закупівлі

Повний перелік документів що вимагається згідно з документацією у складі пропозиції:

1. Довідка учасника згідно форми №1 цього додатку з інформацією про наявність досвіду виконання протягом 2019-2021 років не менше 1-го аналогічного* договору.
*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання поліграфних комплексів (комп’ютерного поліграфу).
2. Скановані копії документів (листи-відгуки або видаткові накладні, або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договору (-ів) зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
3. Сканована копія діючого Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, що пропонується.
4. Сканована копія документу або довідка виробника, які підтверджують відповідність Товару, що пропонується, вимогам ДСТУ, ТУ, ASTM, ISO відносно поліграфніх комплексів (комп'ютерних поліграфів).
5. Документ з описом Товару що пропонується (технічний паспорт чи подібний документ з описом та комплектацією Товару).
6. Згода з умовами проведення спрощеної закупівлі згідно форми наведеної у Додатку №5.
7. Документ, що підтверджує повноваження особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документації пропозиції (виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів).
Для фізичної особи – підприємця, яка власноруч підписує пропозицію (документи пропозиції) від свого імені, подання документально підтвердження таких повноважень не вимагається.

!!! Документи, що подаються переможцем (після направлення учаснику повідомлення про намір укласти договір):
Учасник-переможець протягом 2 робочих днів після оприлюднення в Prozorro результатів аукціону, повинен надати оновлену форму «Цінова пропозиція» приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронні адреси зазначенні в п.2 документації оголошення. Також, незайвим буде проінформувати про відправлення дзвінком на вказані контакті номери (зазначене обумовлено необхідністю оперативного опрацювання результатів та відсутністю технічної можливості завантаження файлів Учасником-переможцем на етапі кваліфікації в спрощеній закупівлі).

Примітки: Всі додатки та/або довідки, які надаються (завантажуються) у складі пропозиції, повинні містити печатку (за наявності) та підпис уповноваженої особи учасника або можуть бути надані у вигляді електронного документу (підписані КЕП/УЕП службової (посадової) особи учасника, яка підписала пропозицію. У такому випадку КЕП/УЕП повинен бути саме тієї особи, документи щодо повноваження на підпис якої надано у складі пропозиції. Підписати електронний документ КЕП/УЕПможна за посиланням: http://acskidd.gov.ua/sign https://czo.gov.ua/sign https://id.gov.ua/sign ).
Для оперативного опрацювання поданих пропозицій, звертаємось із проханням до Учасників зазначати в найменуваннях завантажених файлів документів: номер та назву файлу відповідно до переліку!!!


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2021 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКЕ БЮРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА БЕЗПЕКИ" 122 000,00
UAH з ПДВ
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВЕДМІДЬ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ " 122 550,00
UAH з ПДВ
122 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 17:58
Електронний підпис
29 червня 2021 17:56
форма 1.pdf
29 червня 2021 17:56
Форма 1 додаток 4.pdf
29 червня 2021 17:56
Форма 1 додаток 3.pdf
29 червня 2021 17:56
Форма 1 додаток 2.pdf
29 червня 2021 17:56
форма 1 додаток 1.pdf
29 червня 2021 17:56
форма 1 додаток 1.3.PDF
29 червня 2021 17:56
форма 1 додаток 1.2.PDF
29 червня 2021 17:56
форма 1 додаток 1.1.PDF
29 червня 2021 17:56
поліграф Сфера ТУ СЭС.JPG
29 червня 2021 17:56
поліграф Сфера СЭС.JPG
29 червня 2021 17:56
поліграф Сфера СЭС 2.JPG
29 червня 2021 17:56
наказ призн.директора.pdf
29 червня 2021 17:56
додаток 5.pdf
29 червня 2021 17:56
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКЕ БЮРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА БЕЗПЕКИ"

ФОП "ВЕДМІДЬ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКЕ БЮРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА БЕЗПЕКИ"
#35024601
Переможець 122 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 16:55

Документи

08 липня 2021 16:54
Електронний підпис
08 липня 2021 16:54
протокол поліграф.zip

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2021 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКЕ БЮРО ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА БЕЗПЕКИ"
#35024601
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2021 16:54
Електронний підпис
08 липня 2021 16:54
протокол поліграф.zip

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 09:14
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 17:23
Договір поліграф.pdf укладений
13 липня 2021 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 122 000,00
UAH