Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з заміною вікон та улаштування відкосів Кузьминогребельської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Христинівської міської ради Черкаської області.
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-06-17-007780-c 550d99c4362b47e9a51f374782999cae
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Максимчук

+380680508633 musstangxxx@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43922034
Вебсайт: https://vokmshr.wixsite.com/my-site
Місцезнаходження: 20001, Україна , Черкаська обл., Христинівський р-н, місто Христинівка, вул.Соборна, будинок 47
Контактна особа: Микола Максимчук
+380680508633
musstangxxx@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2021 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 18:53
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з заміною вікон та улаштування відкосів Кузьминогребельської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Христинівської міської ради Черкаської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20051, Україна, Черкаська область, с. Кузьмина Гребля, вул. Миру 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг «Замовник» сплачує виконані послуги за безготівковим розрахунком, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Учасника» протягом 7 банківських днів після підписання акту приймання - здачі наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2021 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 18:55
Додаток 1.doc
17 червня 2021 18:55
Додаток 2.doc
17 червня 2021 18:54
Додаток 3.docx
17 червня 2021 18:54
Додаток 4.docx
17 червня 2021 18:54
Додаток 5.docx
17 червня 2021 18:54
Додаток 6 ч2.jpg
17 червня 2021 18:54
Додаток 6.jpg
17 червня 2021 18:54
Додаток 7.doc
17 червня 2021 18:54
Оголошення.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій