Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2021-06-17-007723-b ● 0005a15b80164bc3b9d78703b469ff95
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41495536 |
Місцезнаходження: | 57453, Україна , Миколаївська обл., Коблеве, Одеська,4 |
Контактна особа: |
Манько Єлизавета Олександрівна 380508726797 osvita.koblevo_otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 13:16 |
Очікувана вартість: | 275 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 комплект
Комплект учнівський 1-місний, антисколіозний, регульований по висоті, зі змінним кутом нахилу стільниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с. Новофедорівка, с. Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, вул. Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 штуки
Стіл вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с. Новофедорівка, с. Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, вул. Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 штуки
Стілець вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, вул. Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
6 штуки
Відкриті шафи для зберігання засобів навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, вул. Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
14 комплект
Шафи для зберігання особистих речей дитини/шафи для одягу/змінного взуття, 5-місна, по 5 шкафчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, вул. Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 штуки
Шафа для зберігання особистих речей вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, вул.Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Комп’ютерний стіл/стіл для принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа для зберігання дидактичного матеріалу (з пластиковими кольоровими лотками) – (20 лотків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа для зберігання дидактичного матеріалу (з пластиковими кольоровими лотками) – (30 лотків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа для зберігання дидактичного матеріалу (з пластиковими кольоровими лотками) – (16 лотків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57453, Україна, Миколаївська область, с.Коблеве, с.Рибаківка, с.Новофедорівка, с.Українка, вул. Шкільна, 2, вул. Поштова,7, Приморська, 30, вул. Новосельська, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 08:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 08:52 |
протокол 23.06.2021.docx | |
23 червня 2021 08:52 |
ШКІЛЬНІ МЕБЛІ ТД нова редакція.docx | |
17 червня 2021 14:42 |
Протокол відкриті торги меблі.docx | |
17 червня 2021 14:41 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів меблі.docx | |
17 червня 2021 14:41 |
проєкт договору меблі.docx |
23 червня 2021 08:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
23 червня 2021 08:52 |
протокол 23.06.2021.docx
|
||||||||||||
23 червня 2021 08:52 |
ШКІЛЬНІ МЕБЛІ ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
17 червня 2021 14:42 |
Протокол відкриті торги меблі.docx
|
||||||||||||
17 червня 2021 14:41 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів меблі.docx
|
||||||||||||
17 червня 2021 14:41 |
проєкт договору меблі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Позорники
Дата подання: 17 червня 2021 16:12
Дата відповіді: 18 червня 2021 08:45
копію сертифікату ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва меблів, виданого на учасника закупівлі або на виробника товару; Шось новеньке
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за зацікавленість закупівлею. Замовником прийнято рішення про вилучення копії сертифікату ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва меблів, виданого на учасника закупівлі або на виробника товару, який учасник мав надати у складі тендерної пропозиції. До тендерної документації будуть внесені зміни у порядку, вставленому Законодавством.
Досить знущатися!!!!!!!!!
Дата подання: 18 червня 2021 10:15
Дата відповіді: 18 червня 2021 10:40
копію сертифікату ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва меблів, виданого на учасника закупівлі або на виробника товару, надайте будь ласка пояснення нащо вам це ісо??? Ми що Вам продукти харчування поставляємо? Безпеку працю первіряє, що річно відповідні органи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Замовником прийнято рішення про вилучення копії сертифікату ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» з переліку документів, які учасник має надати у складі тендерної пропозиції.
Технічні характеристики
Дата подання: 18 червня 2021 11:55
Дата відповіді: 18 червня 2021 17:17
Доброго дня! Прохання в технічних вимогах надати фото, або схематичне зображення виробів. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Зміни в тендерну документацію будуть внесені у встановленому Законодавством порядку. Дякуємо за зацікавленість закупівлею!
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 18 червня 2021 12:00
Дата відповіді: 18 червня 2021 14:54
Чому саме новостворені підприємства виокремлюється Замовником від інших підприємств у наданні необхідних документів тендерної пропозиції, а саме у підтвердженні фінансової спроможності? Чому Замовник надає перевагу новоствореним підприємствам перед іншими підприємствами у наданні документів тендерної пропозиції? Вважаємо вказану умову Замовника дискримінацією до інших учасників, оскільки новостворені підприємства, які планують брати участь у торгах, також повинні підтвердити свою спроможність виконати замовлення згідно з предметом закупівлі. Просимо видалити умови, які дискримінують учасників закупівлі та внести зміни до тендерної документації. Виникає питання, можливо у Замовника вже визначений переможець у цих торгах, який і є новоствореним підприємством?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зацікавленність нашою закупівлею. Дана вимога буде видалена, а також будуть внесені зміни у встановленому Законодавством порядку.
Невідповідність Додатку 2
Дата подання: 22 червня 2021 14:16
Дата відповіді: 22 червня 2021 15:31
Доброго дня! відповідно до п.1. Розділу ІІІ тендерної документації, учасник закупівлі надає інформацію щодо "підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації". Додаток 2 тендерної документації - це Інформація про учасника. Напишіть будь ласка в якому ж все ж таки форматі готувати вищевказане підтвердження коли є така невідповідність у документації. Просимо внести зміни до тендерної документації згідно з вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дуже вдячні за зацікавленість нашою закупівлею та виявлення технічної помилки. Зміни в тендерну документацію будуть внесені у встановленому законодавством порядку.
невідповідність додатків вимогам тендерної документації
Дата подання: 22 червня 2021 14:31
Дата відповіді: 22 червня 2021 15:31
Доброго дня! відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації. учасник закупівлі повинен надати "лист-згоду про обробку персональних даних (Додаток 7)". За текстом тендерної документації Додаток 7 це "Гарантійний лист". Не зрозуміло як саме необхідно готувати документи, тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Дуже вдячні за зацікавленість нашою закупівлею та виявлення технічної помилки. Зміни в тендерну документацію будуть внесені у встановленому законодавством порядку.
Документи на переможця
Дата подання: 22 червня 2021 14:40
Дата відповіді: 22 червня 2021 15:30
Доброго дня! Відповідно до п.1. розділу ІІІ тендерної документації - "Переможецьу строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця)." Додатком 2 цієї тендерної документації є "Інформація про учасника", яка не містить жодних документів передбачених для переможця! Просимо внести зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність з вимогами чинного законодавства про закупівлю
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дуже вдячні за зацікавленість нашою закупівлею та виявлення технічної помилки. Зміни в тендерну документацію будуть внесені у встановленому законодавством порядку.
Фінансова звітність новостворених підприємств
Дата подання: 22 червня 2021 15:05
Дата відповіді: 22 червня 2021 15:15
Доброго дня! Коли будуть внесені зміни до тендерної документації по питанню - "Чому саме новостворені підприємства виокремлюється Замовником від інших підприємств у наданні необхідних документів тендерної пропозиції, а саме у підтвердженні фінансової спроможності? Чому Замовник надає перевагу новоствореним підприємствам перед іншими підприємствами у наданні документів тендерної пропозиції? Вважаємо вказану умову Замовника дискримінацією до інших учасників, оскільки новостворені підприємства, які планують брати участь у торгах, також повинні підтвердити свою спроможність виконати замовлення згідно з предметом закупівлі. Просимо видалити умови, які дискримінують учасників закупівлі та внести зміни до тендерної документації. Виникає питання, можливо у Замовника вже визначений переможець у цих торгах, який і є новоствореним підприємством?" Ви надали відповідь, що зміни будуть внесені, одна на сьогодні по факту їх не має. Ви навмисно затягуєте процедуру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни в тендерну документацію будуть обов'язково внесені.
Документи на переможця
Дата подання: 22 червня 2021 15:44
Дата відповіді: 22 червня 2021 16:34
Дякуємо за внесені зміни, однак ви ще не внесли зміни щодо цього запитання, яке є суттєвим, особливо для переможця. "Відповідно до п.1. розділу ІІІ тендерної документації - "Переможецьу строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку 2 (для переможця)." Додатком 2 цієї тендерної документації є "Інформація про учасника", яка не містить жодних документів передбачених для переможця! Просимо внести зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність з вимогами чинного законодавства про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Технічну помилку буде виправлено у встановлений законодавством строк.
Фінансова звітність новостворених підприємств
Дата подання: 22 червня 2021 16:01
Дата відповіді: 22 червня 2021 16:28
Доброго дня! У Додатку 1 до тендерної документації не виключено вимогу щодо фінансової звітності для новостворених підприємств. Не зрозуміло чому? Просимо внести відповідні зміни до всього тексту документації з цього питання
Відповідь: Доброго дня! Дану вимогу буде виключено з ТД.
невідповідність Форма "Тендерна пропозиція" технічним характеристикам
Дата подання: 22 червня 2021 16:25
Дата відповіді: 22 червня 2021 16:33
Доброго дня! В вашому оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено, що закуповуються "Відкриті шафи для зберігання засобів навчання" у кількості 6 шт. В "Форма "Тендерна пропозиція" вказана позиція налічує також 6 шт. Однак, в Додатку 3 до тендерної документації "Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі", в п.4 таблиці зазначено, що "Відкриті шафи для зберігання засобів навчання" у кількості 4 шт. Не зрозуміло яка саме кількість буде закуповуватись, як учаснику закупівлі робити розрахунки. Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути порушення вимог чинного законодавства сфері закупівель
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дану помилку буде виправлено, а також зміни в ТД будуть внесені у встановленому законодавством порядку.
Зміни до додатку 7
Дата подання: 22 червня 2021 16:38
Дата відповіді: 22 червня 2021 16:51
Доброго дня! У Додатку 7 до тендерної документації "Гарантійний лист" вказано, що "КОМУ: Уповноваженій особі Відділу освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю: до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 15110000-2М’ясо", однак закупівля згідно з оголошенням та Тендерною документацією здійснюється за кодом ДК 021:2015 код 39160000- 1 Шкільні меблі. не зрозуміло до чого тут м`ясо? Просимо внести відповідні зміни до додатку 7 тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дану помилку буде виправлено, а також зміни в ТД будуть внесені у встановленому законодавством порядку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
216 495,00
UAH з ПДВ
|
206 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Покатило Сергій Григорович |
237 880,00
UAH з ПДВ
|
206 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АТЛАС-КРОП" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
207 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" |
249 228,00
UAH з ПДВ
|
249 228,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
272 100,00
UAH з ПДВ
|
272 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2201505466 |
Переможець |
206 980,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 08:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 12:12
|
№ 233-21 від 21.07.2021.pdf | укладений |
21 липня 2021 12:12
|