Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко коров’яче питне пастеризоване (вміст масової частки жиру в продукті не менше 2,5%) за ДСТУ 2661:2010 для харчування в закладах освіти Ічнянської міської ради.
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2021-06-17-006557-c 0c7367064bbf44b6ac9028597eafaea5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сизоненко Сергій Олександрович

+380463321897 ichniaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Ічнянської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42016568
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., місто Ічня, вулиця Героїв Майдану, 6
Контактна особа: Сизоненко Сергій Олександрович
+380463321897
ichniaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 16:00
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2150 шт
Молоко коров’яче питне пастеризоване (вміст масової частки жиру в продукті не менше 2,5%) за ДСТУ 2661:2010 споживчим пакуванням маси нетто 900г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16700, Україна, Чернігівська область, згідно вимог документації оголошення, згідно вимог документації оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладів Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2021 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 16:33
Проект договору молоко.docx
17 червня 2021 16:33
Вимоги молоко.docx
17 червня 2021 16:33
Оголошення молоко.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сайченко Інна Віталіївна 43 000,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2021 13:36
Електронний підпис
30 червня 2021 12:35
захист довкілля.pdf
30 червня 2021 12:35
довідка про виробника.pdf
30 червня 2021 12:35
дозволи та ліцензії.pdf
30 червня 2021 12:35
лист пояснення.pdf
30 червня 2021 12:35
довідка платника ПДВ.pdf
30 червня 2021 12:35
Пропозиція.pdf
30 червня 2021 12:35
довідка про статут.pdf
30 червня 2021 12:35
право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сайченко Інна Віталіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сайченко Інна Віталіївна
#3123001501
Переможець 43 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 16:21

Документи

30 червня 2021 16:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сайченко Інна Віталіївна
#3123001501
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 16:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 15:02
ДУ 1 молоко Сайченко.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 15:55
договір укладений
05 липня 2021 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 42 986,00
UAH