Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування
Очікувана вартість
15 616 374,00 UAH
UA-2021-06-17-005854-c 0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Худович

+380508802388
+380508806445
zakupkiukgb@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26137720
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115
Контактна особа: Яна Худович
+380508802388,+380508806445
zakupkiukgb@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2021 10:00
Початок аукціону: 05 липня 2021 15:54
Очікувана вартість: 15 616 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 081,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 78 081,87 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Електронна безвідклична банківська гарантія, повинна бути оформлена обслуговуючим банком, що надає учаснику послуги з ведення поточних рахунків. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 78081.87 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, площа Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2021  —  15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 червня 2021 16:01

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 78 081,87 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Електронна безвідклична банківська гарантія, повинна бути оформлена обслуговуючим банком, що надає учаснику послуги з ведення поточних рахунків. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради ЄДРПОУ: 26137720 Україна, 51400, Дніпропетровська обл., місто Павлоград, вулиця Соборна 115. Розрахунковий рахунок: UA058201720355109039054037590 Державна казначейська служба України

Сума забезпечення: 78081.87 UAH
23 червня 2021 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2021 18:18
ВТ ТД Площа Соборна нова редакція.docx
23 червня 2021 18:18
Перелік змін, що вносятся до тендерної документації.pdf
23 червня 2021 18:18
Протокол УО № 341 від 23.06.2021.pdf
17 червня 2021 16:01
ВТ ТД Площа Соборна.docx
17 червня 2021 16:01
Протокол № 88 від 16.06.2021.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-08-000031 ● 253fbf29092043c890a43dff63c74072
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2021 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

08.12.2021
№ 701

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.12.2021 № 701.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-06-17-005854-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-10 16:06:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-14 14:15:59

відповідь на запит

Щодо моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт площі Соборна
м. Павлоград". Коригування

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) та уклало договір № 383 від 23.07.2021 р. на "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування з ТОВ "ГЕММА".

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі експертної оцінки (позитивної) від 16.06.2021 р. № 35095 за робочим проектом "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград".
Формула розрахунку вартості робіт для платника ПДВ (оголошувалась ціна з ПДВ):
Ц= разом по главах 1-9+АВ+П+ПДВ.

2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.




Управління оприлюднило план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2021-01-11-003626-a на електронному майданчику - Закупівля на prozorro.gov.ua відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про розміру бюджетного призначення по всім закупівлям Управління оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради в розділі рішення, а семе: рішення Павлоградської міської ради від 15.12.2020р. №54-3/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради запитує: на яких підставах моніторинг закупівлі – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-01-11-003626-a) здійснює Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ) в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, якщо сфера його діяльності є Житомирська область.




Начальник управління комунального
господарства та будівництва
Павлоградської міської ради Андрій ЗАВГОРОДНІЙ



Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-12-15 08:00:57

питання

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради запитує: на яких підставах моніторинг закупівлі – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-01-11-003626-a) здійснює Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ) в особі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, якщо сфера його діяльності є Житомирська область.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-12-23 15:41:34

Відповідь на запит

Відповідно до пункту 1 положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, у складі Північного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) утворюються структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях.
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Разом з тим, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Слід зазначити, що листом від 26.11.2021 № 003100-18/14939-2021 Держаудитслужбою доручено Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, зокрема, провести моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-23 15:13:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі на виконання вимог пункту 2 частини 2 статті 41 Закону та пункту 3 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 № 368, дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого законодавством?

Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених копій дозволу або ліцензії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-28 15:14:29

Щодо моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) та уклало договір № 383 від 23.07.2021 р. на "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування з ТОВ "ГЕММА".

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):

Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі на виконання вимог пункту 2 частини 2 статті 41 Закону та пункту 3 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 №368, дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого законодавством? Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених копій дозволу або ліцензії.

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради повідомляє наступне, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Гемма» надано дозвіл ГУ Держпраці у Дніпропетровській області від 11.04.2017 року № 0397.17.12 , дозвіл від 11.04.2017 року № 0396.17.12 та ліцензію від 15.03.2017 року №11-Л про господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорій складності.

Начальник управління комунального
господарства та будівництва
Павлоградської міської ради Андрій ЗАВГОРОДНІЙ

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-23 17:07:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-005854-c) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі, на виконання вимог пункту 2 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 № 368, договірна ціна з розрахунками за її складовими, що визначені згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених усіх документів, що надані на переможцем на виконання вимог 2 розділу 6 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-28 15:16:17

Щодо моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради провело закупівлю – відкриті торги (ID:0fbe059746c742adb1dce4035320d4b1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-17-005854-c, Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2021-01-11-003626-a) та уклало договір № 383 від 23.07.2021 р. на "Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград". Коригування з ТОВ "ГЕММА".

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):

Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «Гемма» вищевказаної процедури закупівлі, на виконання вимог пункту 2 розділу 6 тендерної документації під час укладання договору від 20.10.2021 №368, договірна ціна з розрахунками за її складовими, що визначені згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013. Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених усіх документів, що надані на переможцем на виконання вимог 2 розділу 6 тендерної документації.

Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради повідомляє наступне, при укладенні договору від 20.07.2021 року №368 з ТОВ «Гемма» по закупівлі «Капітальний ремонт площі Соборна м. Павлоград». Коригування договірна ціна надана з розрахунками та є складовою частиною договору, а саме: додаток №2 Договірна ціна.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В укладеному договорі підряду відсутні умови, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить не менше десяти років від дня прийняття об'єкта замовником.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: пзовна заява № 24 від 12.01.2022 р. подано 13.01.2022 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 14 січня 2022
Номер відкриття провадження: 160/5101/22
Дата відкриття провадження: 13 квітня 2022

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2021 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Гемма" 13 586 499,32
UAH з ПДВ
13 586 499,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" 14 900 000,00
UAH з ПДВ
14 900 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 липня 2021 15:58
Електронний підпис
09 липня 2021 14:56
ст. 17.pdf
09 липня 2021 14:56
001.jpg
03 липня 2021 18:11
Електронний підпис
03 липня 2021 18:04
41. Акт огляду об'єкту.pdf
03 липня 2021 18:04
39. Лист щодо санкцій.pdf
03 липня 2021 18:04
37. Дозвіл та ліцензія.pdf
03 липня 2021 18:04
36. Протокол, Наказ.pdf
03 липня 2021 18:04
33. Витяг 06.21.pdf
03 липня 2021 18:04
29. Посвідчення з ОП.pdf
03 липня 2021 18:04
28. Накази, ЦПД.pdf
03 липня 2021 18:04
24, Відгук.PDF
03 липня 2021 18:04
22. КБ3, Кб2 №197.pdf
03 липня 2021 18:04
21. Договор №197 та ДУ.pdf
03 липня 2021 18:04
19. Довідка досвід.pdf
03 липня 2021 18:04
16. Камаз ТО, поліс.pdf
03 липня 2021 18:04
8. Довідка обладнання.pdf
03 липня 2021 18:04
7. Довідки з банку.pdf
03 липня 2021 18:04
4. Фін.звіт Гемма.pdf
03 липня 2021 18:04
1. Додаток 1 ст. 17.pdf

Публічні документи

04 липня 2021 09:36
Електронний підпис
04 липня 2021 09:33
пропозиція.pdf
04 липня 2021 09:33
ст.17.pdf
04 липня 2021 09:33
рішення.DOCX
04 липня 2021 09:33
перелік видів робіт.png
04 липня 2021 09:33
витяг пдв.DOCX
04 липня 2021 09:33
СТАТУТ по ТОВ (3).docx
04 липня 2021 09:33
1222311122.4.jpg
04 липня 2021 09:33
1222311122.3.jpg
04 липня 2021 09:33
1222311122.1.jpg
04 липня 2021 09:33
ліцензія.DOCX
04 липня 2021 09:33
Document_USR_1006485641.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Гемма"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Гемма"
#23079990
Переможець 13 586 499,32
UAH з ПДВ
06 липня 2021 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Гемма"
#23079990
13 586 499,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 09:14
дод угода площа соборна коригування_0001.pdf укладений
23 грудня 2022 09:12
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 10:56
дод угода №5 від 28.07.2022_0001.pdf зміни до договору
29 липня 2022 10:55
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2022 08:54
дод угода №4 від 31.03.2022_0001.pdf зміни до договору
01 квітня 2022 08:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 08:36
дод угода №3 від 24.12.2021 Соборна_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 08:35
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 13:13
Доп № 2 від 21.09.2021 р..pdf зміни до договору
21 вересня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 11:42
дод угода площа Соборна_0001.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 16:38
Договір № 368 від 20.07.2021.pdf укладений
20 липня 2021 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.2. Зменшити вартість робіт за договором на суму 244 623,67 грн. та встановити загальну суму за договором 13 341 875,65 грн. в тому числі ПДВ 2 223 645,94 грн. Збільшити фінансування за договором в 2021 році на суму 3 646 865, 95 грн. та встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 6 600 212,80 грн. в тому числі ПДВ 1 100 035,47 грн. Зменшити фінансування за договором в 2022 році на суму 3 891 489,62 грн. та встановити фінансування за договором у 2022 році у сумі 6 741 662,85 грн. в тому числі ПДВ 1 123 610,47 грн. Викласти в новій редакції додатки до договору:протокол погодження договірної ціни, договірна ціна, план фінансування, календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Відповідно до п. 3 ч. 5 статті 41 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"– "3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;". Сума договору складає 13 341 875,65 грн. (Тринадцять мільйонів триста сорок одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять грн. 65 коп.) в тому числі ПДВ 2 223 645,94 грн. (Два мільйони двісті двадцять три тисячі шістсот сорок п’ять грн. 94 коп.). Фінансування по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок); Фінансування по КПКВКМБ 1217330 в сумі – 11 361 875,65 грн. (Одинадцять мільйонів триста шістдесят одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять грн. 65 коп.). 1.2. Збільшити фінансування у 2021 році на 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок) та встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 8 580 212,80 грн. (Вiсiм мiльйонiв п`ятсот вiсiмдесят тисяч двiстi дванадцять гривень 80 копiйок) в тому числі ПДВ 1 430 035,47 грн. (Один мiльйон чотириста тридцять тисяч тридцять п`ять гривень 47 копiйок). Фінансування по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок); Фінансування по КПКВКМБ 1217330 в сумі – 6 600 212,80 грн. (Шість мільйонів шістсот тисяч двісті дванадцять грн. 80 коп.). Зменшити фінансування за договором у 2022 році на 1 980 000,00 грн. (Один мiльйон дев`ятсот вiсiмдесят тисяч гривень 00 копiйок) та встановити фінансування за договором у 2022 році у сумі 4 761 662,85 грн. (Чотири мiльйони сiмсот шiстдесят одна тисяча шiстсот шiстдесят двi гривнi 85 копiйок) в тому числі ПДВ 793 610,47 грн. (Сiмсот дев`яносто три тисячi шiстсот десять гривень 47 копiйок). 1.3. Викласти в новій редакції додатки до договору: Договірна ціна 2021 р., Договірна ціна 2022 р. - Додаток №2, План фінансування – Додаток №3, Календарний графік виконання робіт – Додаток № 4.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору складає 13 341 875,65 грн., в тому числі ПДВ 2 223 645,95 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217363 у 2021 році збільшити в сумі - 1 473 485,00 грн. та встановити фінансування в розмірі 3 453485,00 грн. Фінансування по КПКВКМБ 1217330 у 2021 році збільшити в сумі 11 754,34 грн. та встановити фінансування в розмірі - 6 611 967,14 грн. Фінансування загальне по договору по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 3 453 485,00 грн. Фінансування загальне по договору по КПКВКМБ 1217330 в сумі - 6 611 967,14 грн. Збільшити фінансування за договором у 2021 році на 1 485 239,34 грн. та встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 10 065 452,14 грн., в тому числі ПДВ 1 677 575,36 грн. Зменшити фінансування за договором у 2022 році на 1 485 239,34 грн. та встановити фінансування за договором у 2022 році у сумі 3 276 423,51 грн., в тому числі ПДВ 546 070,59 грн. Викласти в новій релакції додатки до договору: договірна ціна 2021, договірна ціна 2022, план фінансування, календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору складає 13 341 875,65 грн. в тому числі ПДВ 2 223 645,95 грн. Встановити фінансування за договором у 2021 році у сумі 10 065 452,14 грн. в тому числі ПДВ 1 677 585,36 грн. В тому числі: фінансування по договору по КПКВКМБ 1217363 в сумі - 3 453 485,00 грн. в тому числі ПДВ 575 580,84 грн. Фінансування по договору по КПКВКМБ 1217330 в сумі - 6 611 967,14 грн. в тому числі ПДВ 72 705,03 грн. Встановити фінансування за договором у 2023 році у сумі 2 840 193,35 грн. в тому числі ПДВ 473 365,56 грн. Викласти в новій редакції додатки до договору: договірна ціна 2021-2023 р., договірна ціна 2022 р., договірна ціна 2023 р., план фінансування, календарний графік виконання робіт. Викласти в новій редакції пункт 5.1. договору: "5.1 Роботи виконуються відповідно до календарного графіка виконання робіт Додаток №4, з 25.07.2021 р. до 15.12.2023 р." Викласти і новій редакції пункт 10.1 договору: !10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2023 р., але у будь-якому випадку до повного належного виконання Сторонами своїх зобов'язань по Договору."
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції пункт 4.1. договору: "4.1. Розрахунок проводиться Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на протязі 10 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф.КБ-3, та на не бюджетний рахунок Підрядника відкритий в ДКСУ UA668201720355329590000010932 у сумі 436230,16 грн. для оплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 10 501 682,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 750 280,38 UAH)
Причини розірвання договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.