Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015: «50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
61 890,00 UAH
UA-2021-06-17-005762-c 7a7395a59b78450a9c2a5ec926d3e9cf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Нетреба

+380443931790 zakypkiwork@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Код ЄДРПОУ: 39244468
Місцезнаходження: 03142, Україна , м. Київ обл., м.Київ, пров. Приладний, 2-А
Контактна особа: Владислав Нетреба
+380443931790
zakypkiwork@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2021 12:03
Очікувана вартість: 61 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Всі документи, що мають відношення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та складаються безпосередньо учасником викладаються українською мовою згідно оголошення про проведення закупівлі. Забезпечення пропозицій не вимагається. Оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Діагностика та технічне обслуговування, усунення недоліків в роботі БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київська область, Київ, Приладний 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
1 штуки
Діагностика та технічне обслуговування, усунення недоліків в роботі копіювального апарату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київська область, Київ, Приладний 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
18 штуки
Діагностика та технічне обслуговування, усунення недоліків в роботі принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київська область, Київ, Приладний 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
100 штуки
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київська область, Київ, Приладний 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312600-1 — Технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій
21 штуки
Відновлення картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київська область, Київ, Приладний 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312600-1 — Технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Всі документи, що мають відношення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та складаються безпосередньо учасником викладаються українською мовою згідно оголошення про проведення закупівлі. Забезпечення пропозицій не вимагається. Оцінка тендерних пропозицій здійснюють на основі єдиного критерію "ціна” (питома вага критерію “ціна” – 100%) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2021 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 15:57
Оголошення .docx
17 червня 2021 15:57
дод. 3 до Оголошення_проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік техніки
Дата подання: 17 червня 2021 18:25
Дата відповіді: 18 червня 2021 13:17
Потібен перелік техніки та картриджів
Відповідь: Перелік техніки та картриджів ДП«ОК«Укрвуглереструктуризація»:
Cаnon MF237w – картридж Canon 737;
Canon i-Sensys LBP2900, LBP3000 – картридж Canon 703, HP Q2612A;
HP LaserJet1010, 1015, 1018, 1020, 1022 - картридж Canon 703, HP Q2612A;
Canon i-Sensys LBP3010 – картридж Сanon 712, HP35A;
Копір Canon iR2318;
Сканер Canon DR-M160II».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яроцький Д.А. 58 020,00
UAH з ПДВ
9 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 27 807,24
UAH з ПДВ
14 998,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕПС-СЕРВІС" 32 652,00
UAH з ПДВ
32 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Петелько Василь Станіславович 36 840,00
UAH з ПДВ
36 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 13:37
Електронний підпис
29 червня 2021 13:34
паспорт.pdf
29 червня 2021 13:34
Лист-згода договір.pdf
29 червня 2021 13:34
Комерційна пропозиція.pdf
29 червня 2021 13:34
Инд.код.pdf
29 червня 2021 13:34
Довідка про учасника.pdf
29 червня 2021 13:34
Гарантия на роботи.pdf
29 червня 2021 13:34
Гарантийний лист.pdf
29 червня 2021 13:34
Витяг з реєстру 2016.pdf
29 червня 2021 13:34
виписка 1-2.pdf

Публічні документи

29 червня 2021 21:22
Електронний підпис
29 червня 2021 21:18
Опис до Статуту.pdf
29 червня 2021 21:18
Копія Статуту.pdf
29 червня 2021 21:18
Копія Баланс 2020 рік.pdf
29 червня 2021 21:18
Копія Баланс 1 кв 2021.pdf
29 червня 2021 21:18
04. Гарантійний лист.pdf
29 червня 2021 21:18
01. Проект договору.pdf

Публічні документи

30 червня 2021 09:34
Електронний підпис
30 червня 2021 09:34
Витяг.pdf
30 червня 2021 09:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 червня 2021 09:34
Статут ЕПС.pdf
30 червня 2021 09:34
Інформаційна довідка.pdf
30 червня 2021 09:34
Рішення власника.pdf

Публічні документи

30 червня 2021 09:30
Електронний підпис
30 червня 2021 09:29
Розрахунок вартості.pdf
30 червня 2021 09:29
Паспорт Петелько В.С..pdf
30 червня 2021 09:29
Копія Витяг ЄДР 31.05.21.pdf
30 червня 2021 09:29
Контактні дані.pdf
30 червня 2021 09:29
Ідентифікаційний код.pdf
30 червня 2021 09:29
Довідка про санкції.pdf
30 червня 2021 09:29
Довідка перезарядка.pdf
30 червня 2021 09:29
Довідка заправки.pdf
30 червня 2021 09:29
Довідка забруднення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яроцький Д.А.

ТОВ СІНТ

ПП "ЕПС-СЕРВІС"

ФОП Петелько Василь Станіславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яроцький Д.А.
#2793702234
Відхилено 9 700,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 17:15
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 14 998,80
UAH з ПДВ
09 липня 2021 11:45

Документи

08 липня 2021 17:15
Електронний підпис

Документи

09 липня 2021 11:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
14 998,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 11:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 15:59
41ОП-21.pdf укладений
27 липня 2021 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 998,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 499,80 UAH)