Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПАПІР А4 80 г/ м² (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-06-17-005533-b 7260224d91c94f94ac9aabc2b89e329b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Бабій

+380617171852 gorsvet.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03345076
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7
Контактна особа: Євгенія Бабій
+380617171852
gorsvet.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 10:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 пачка
ПАПІР А4 80 г/ м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 7 банківських днів з дня отримання Покупцем фінансування на предмет даного Договору на свій рахунок, після передачі Товару у власність Покупця. Допускається відстрочення платежу оплати за фактом поставленого товару на 60 календарних днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 11:53
проект договору спрощена.doc
17 червня 2021 11:53
вимоги.docx
17 червня 2021 11:53
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-17-005533-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 24 червня 2021 09:36
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-06-17-005533-b на закупівлю «ПАПІР А4 80 г/ м² (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)» де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-06-17-005533-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2021 13:10
Доброго дня, шановний запитувачу. Щодо участі у електронних торгах №UA-2021-06-17-005533-b на закупівлю «ПАПІР А4 80 г/ м² (ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)», де ми виступаємо замовником: 1) Замовнику не зрозуміло, яку тендерну документацію Ви вивчали, оскільки електронні торги №UA-2021-06-17-005533-b проводяться за спрощеною закупівлею відповідно ст. 14 Закону України " Про публічні закупівлі", це не відкриті торги, тому немає ніякої тендерної документації 2) Щодо "встановлення" вами того, "що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок" та неможливості надання аналогу згідно встановлених параметрів - Замовник не встановлював жодних дискримінаційних параметрів та вимог, виклавши технічні вимоги для товару з похибкою, котрі задовольняли би потреби Замовника. Ви маєте право як учасник закупівлі запропонувати товар, технічні характеристики котрого є не гіршими, тобто навіть кращими. Ваша редакція ТЗ була розглянута та відхилена Замовником. Окрім того, повідомляємо, що Ваше твердження "що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок" є безпідставним, оскільки Вами не зазначено жодної конкретної марки, та на обгрунтувано дискримінаційність, оскільки ви самі вказали, про "конкретні марки", а не "конкретну марку". Навіть якщо Замовником була б вказана конкретна торгова марка, то це не є порушенням чинного законодавства в спрощеній закупівлі. Гарного дня! Будемо раді бачити вас серед учасників закупівлі.

Документи подані скаржником

24 червня 2021 09:36
Вкладення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 37 098,00
UAH з ПДВ
37 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 13:53
Електронний підпис
29 червня 2021 13:53
Maram2.pdf.p7s
29 червня 2021 13:53
Maram2.pdf
29 червня 2021 13:53
СЕС папір MAram.PDF.p7s
29 червня 2021 13:53
СЕС папір MAram.PDF
29 червня 2021 13:53
Статут.pdf.p7s
29 червня 2021 13:53
Статут.pdf
29 червня 2021 13:53
Витяг з ЄДРПОУ 25.06.2021р..pdf
29 червня 2021 13:53
Баланс.pdf.p7s
29 червня 2021 13:53
Баланс.pdf
29 червня 2021 13:53
Аналогічні договори.pdf.p7s
29 червня 2021 13:53
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 37 098,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 13:34

Документи

01 липня 2021 13:34
Електронний підпис
01 липня 2021 13:03
Scan протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
37 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 13:34
Електронний підпис
01 липня 2021 13:03
Scan протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 08:19
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 08:39
Scan договор.pdf укладений
06 липня 2021 08:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 142,84
UAH (в тому числі ПДВ 2 857,14 UAH)
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін