Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
3 561,08 UAH
UA-2021-06-17-001446-a f47552b18b794f77a9d2caaf14f0c670
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Тетяна Анатоліївна

+380682184209 mcssl@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33463494
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Контактна особа: Поліщук Тетяна Анатоліївна
+380682184209
mcssl@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
набір ручок гелевих, 8 кол.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
11 штуки
олівці, 36 кол.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
4 штуки
зошит А 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
11 штуки
чинка механычна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
11 штуки
альбом для малювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
4 штуки
фотоальбм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, будинок 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 червня 2021 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ренкас Леся Миколаївна
#2869414564
Переможець 3 561,08
UAH
17 червня 2021 12:37

Документи

17 червня 2021 12:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 12:42
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 12:40