Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини» |
Код ЄДРПОУ: | 40326124 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, вулиця Горького, 11 |
Контактна особа: |
Іванов Ігор Михайлович +380976419538 BlagoystrijDynai@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 1 384 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товари, надані Постачальником, проводиться за фактом передачі товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту її вчинення. Оплата Замовником здійснюється повністю на підставі видаткових накладних. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 11:22 |
2.4. Додаток 3 (Проект договору).docx | |
17 червня 2021 11:22 |
2.3. Додаток 2 (Технiчне завдання).doc | |
17 червня 2021 11:22 |
2.2. Додаток 1 (Форма пропозиція).docx | |
17 червня 2021 11:22 |
2.1. ТД щебінь .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000055 ● 97f78f37819544bd90bb5c79e5f0396d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.06.2021 № 405
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
18.06.2021 № 405
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
12. UA-2021-06-17-000918-c; 17.06.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокольним рішенням тендерного комітету №10 від 23.06.2021р. було відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю товарів «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебінь сірий будівельний)» на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
2021-06-23 14:50:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначено конкретного найменування товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі,)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначено конкретного найменування товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі,) • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 23.06.2021 №10).
2021-06-23 15:54:36
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 14:46 |
Кінець періоду оскарження: | 04 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 04 липня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При оголошені процедури закупівлі було допущено технічну помилку, а саме: не зазначено конкретного найменування товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, який закуповується в межах предмета закупівлі. |
23 червня 2021 14:45
|
Електронний підпис |
23 червня 2021 14:33
|
Протокол відміни.pdf |