Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.2 житлового будинку №16 по вул. Богуна в м. Суми
Очікувана вартість
368 782,00 UAH
UA-2021-06-16-013028-b e9feb7daa10c4ff0bd4706761e3a86ea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700597 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700597
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 368 782,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 843,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.2 житлового будинку №16 по вул. Богуна в м. Суми.
• Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: ліфт п.1 житлового будинку №16 по вул. Богуна в м. Суми (детально викладено в Додатку 2).
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 29.10.2021 р.
• Умови оплати: Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.

• Очікувана вартість предмету закупівлі: 368 782,00 грн. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 23.06.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 29.06.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 1 843,91 грн. (0,5%).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження.
Додаток №4 – Акт огляду об’єкта.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт ліфта п.2 житлового будинку №16 по вул. Богуна в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Замовник при наявності бюджетних коштів перераховує аванс Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту надання Підрядником рахунку-фактури. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 16:07
Оголошення.doc
16 червня 2021 16:07
Додаток №1 Проект договору.docx
16 червня 2021 16:07
Додаток №3.docx
16 червня 2021 16:07
Додаток №2.docx
16 червня 2021 16:07
Додаток №4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАКРУМ" 368 376,00
UAH з ПДВ
368 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 16:52
Електронний підпис
25 червня 2021 16:29
календарний графік.pdf
25 червня 2021 16:29
Договори.pdf
25 червня 2021 16:29
рішення учасника.pdf
25 червня 2021 16:29
дозвільні документи.pdf
25 червня 2021 16:29
статут.pdf
25 червня 2021 16:29
акт огляду.pdf
25 червня 2021 16:29
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2021 16:29
довідка МТЗ.pdf
25 червня 2021 16:29
Проект договору.pdf
25 червня 2021 16:29
довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАКРУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАКРУМ"
#39043261
Переможець 368 376,00
UAH з ПДВ
29 червня 2021 14:24

Документи

29 червня 2021 14:24
Електронний підпис
29 червня 2021 14:24
Протокол №510_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАКРУМ"
#39043261
368 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2021 14:24
Електронний підпис
29 червня 2021 14:24
Протокол №510_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:22
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 09:53
Додаток №2_0001.pdf укладений
13 липня 2021 09:53
Додаток №1_0001.pdf укладений
13 липня 2021 09:53
Додаток №3_0001.pdf укладений
13 липня 2021 09:53
Договір №471-к_0001.pdf укладений
13 липня 2021 09:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 368 376,00
UAH