Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту по утепленню фасадів пресової та транспортної галереї літ. «Д» державного підприємства «Поліграфічній комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва; код ДК 021:2015 – 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2021-06-16-007850-b ● 9a26388c9a764a6cb8af605f70aec83b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту по утепленню фасадів пресової та транспортної галереї літ. «Д» державного підприємства «Поліграфічній комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва; код ДК 021:2015 – 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту по утепленню фасадів пресової та транспортної галереї літ. «Д» державного підприємства «Поліграфічній комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва:
- проведення всіх необхідних обстежень та вишукувань;
- розробка та передача Замовнику Робочого проекту;
- підготовка всіх необхідних документів для проведення Експертною організацією експертизи Робочого проекту;
- подання Учасником (в якості замовника експертизи) Робочого проекту до Експертної організації для проведення її експертизи на відповідність вимогам чинного законодавства України;
- здійснення супроводження Робочого проекту на всіх стадіях проведення експертизи, у тому числі усунення усіх недоліків у Робочому проекті відповідно до зауважень експертів Експертної організації;
- отримання та передача Замовнику експертного висновку (позитивного письмового звіту) Експертної організації на Робочий проект (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 та місцезнаходження учасника.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 350 000,00 грн. (триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: учасник зобов‘язується розпочати виконання робіт за договором не пізніше наступного робочого дня з дати отримання заявки замовника про початок виконання робіт за договором та зобов‘язується завершити виконання всього обсягу робіт, визначеного договором, впродовж 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати початку виконання робіт. Договір діє до 31 грудня 2022 року (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 03.07.2021 року.
7. Умови оплати: вартість виконаних робіт сплачується замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акта виконаних робіт за договором за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 500,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту по утепленню фасадів пресової та транспортної галереї літ. «Д» державного підприємства «Поліграфічній комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва; код ДК 021:2015 – 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту по утепленню фасадів пресової та транспортної галереї літ. «Д» державного підприємства «Поліграфічній комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва:
- проведення всіх необхідних обстежень та вишукувань;
- розробка та передача Замовнику Робочого проекту;
- підготовка всіх необхідних документів для проведення Експертною організацією експертизи Робочого проекту;
- подання Учасником (в якості замовника експертизи) Робочого проекту до Експертної організації для проведення її експертизи на відповідність вимогам чинного законодавства України;
- здійснення супроводження Робочого проекту на всіх стадіях проведення експертизи, у тому числі усунення усіх недоліків у Робочому проекті відповідно до зауважень експертів Експертної організації;
- отримання та передача Замовнику експертного висновку (позитивного письмового звіту) Експертної організації на Робочий проект (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 та місцезнаходження учасника.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 350 000,00 грн. (триста п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: учасник зобов‘язується розпочати виконання робіт за договором не пізніше наступного робочого дня з дати отримання заявки замовника про початок виконання робіт за договором та зобов‘язується завершити виконання всього обсягу робіт, визначеного договором, впродовж 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати початку виконання робіт. Договір діє до 31 грудня 2022 року (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 03.07.2021 року.
7. Умови оплати: вартість виконаних робіт сплачується замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акта виконаних робіт за договором за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 500,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту по утепленню фасадів пресової та транспортної галереї літ. «Д» державного підприємства «Поліграфічній комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | вартість виконаних робіт сплачується замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акта виконаних робіт за договором за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 13:28 |
Дод 1 до ТД Роб по розр пр док з кап рем по утепл фас (16.06.21).docx | |
16 червня 2021 13:28 |
Дод 2 до ТД Роб по розр пр док з кап рем по ут фас (16.06.21).docx | |
16 червня 2021 13:28 |
Дод 3 до ТД Пр Дог Роб по розр пр док з кап рем ут фас (16.06.21).doc | |
16 червня 2021 13:28 |
Оголошення.pdf | |
16 червня 2021 13:28 |
ТД Роб по розр Пр док з кап рем по утепл фас (16.06.21).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
що до документації
Дата подання: 21 червня 2021 16:06
Дата відповіді: 22 червня 2021 11:27
Доброго дня шановний Замовник.
Відповідно до інформації яка наведена у оголошенні та зазначена у проекті договору стосовно оплати закупівлі, а саме:
Строк виконання робіт - впродовж 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати початку виконання Робіт, тобто роботи будуть виконані у 2021 році.
Строк дії договору до 31.12.2022 року.
Оплата робіт - Вартість виконаних Робіт сплачується Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акта виконаних робіт за цим Договором за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік. – тобто у якому році Замовник планує оплатити роботи? 2021 чи 2022 році?
На підставі зазначеного просимо Вас пояснити у якому році Замовник планує оплатити виконані роботи? та чи має Замовник оприлюднений у встановленому законодавством порядок розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на 2021 рік і яким чином можна ознайомитися з цим розпорядженням?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Станом на 22 червня 2021 року фінансовий план Державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" на стадії затвердження. Відповідно до пункту 3.2 Проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю «Роботи по розробці проектної документації з капітального ремонту по утепленню фасадів пресової та транспортної галереї літ. «Д» державного підприємства «Поліграфічній комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва; код ДК 021:2015 – 71320000-7 - "Послуги з інженерного проектування"», оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-06-16-007850-b, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) 16.06.2021 року), вартість виконаних робіт сплачується Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акта виконаних робіт за договором за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ГРАНДПРОЕКТБУД |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
284 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Златограф-Проект" |
315 813,39
UAH з ПДВ
|
287 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
335 157,89
UAH з ПДВ
|
335 157,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Єфіменко Ігор Володимирович |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГРАНДПРОЕКТБУД #40328891 |
Переможець |
284 500,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 10:44
|
Договір про закупівлю № 151 від 20.07.2021.pdf | укладений |
20 липня 2021 10:41
|