Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки, код 22820000-4 «Бланки» за ДК 021:2015
Очікувана вартість
98 361,00 UAH
UA-2021-06-16-007547-b 49ffb591ceae49be8f59717c6cd0e1f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олена Анатоліївна

380442385936 O.Shvets@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Швець Олена Анатоліївна
380442385936
O.Shvets@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2021 15:32
Очікувана вартість: 98 361,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 блок
Бланк «Супровідний касовий ордер до сумки з валютними цінностями»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
150 шт.
Бланк «Графік відпусток працівників станції (дільниці)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт.
Бланк «Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10000 шт.
Бланк «Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 шт.
Бланк «Графік роботи працівників дистанції збору та обліку виручки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2500 шт.
Бланк «Звіт про рух транспортних карток» «Звіт з реалізації засобів оплати проїзду АСОП»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
60000 шт.
Бланк «Звіт про перевезення пасажирів по КП «Київський метрополітен» за фактичними проходами за добу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт.
Бланк «Звіт про перевезення пасажирів по КП «Київський метрополітен» за фактичними проходами за місяць»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2500 шт.
Бланк «Звіт про рух талонів повернення невикористаної поїздки»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
60000 шт.
Бланк «Звіт про реалізацію засобів оплати проїзду за добу та отриманних грошових коштів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 шт.
Бланк «Табель обліку робочого часу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2500 шт.
Бланк «Табель обліку робочого часу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10000 шт.
Бланк «Талон повернення невикористаної поїздки в метрополітені»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт.
Бланк «Талон попередження»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, Київ, Юрія Іллєнка, 1-а, склад Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки партії товару на підставі підписаної видаткової накладної з обох Сторін. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 13:13
Оголошення.doc
16 червня 2021 13:13
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.4
Дата подання: 17 червня 2021 17:30
Дата відповіді: 18 червня 2021 14:00
уточніть, будь ласка, п.4 - потрібно 10000 комплектів чи блоків чи штук ?
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю: Бланки, код 22820000-4 «Бланки» за ДК 021:2015 за спрощеною закупівлею.
Перелік документів, які необхідно надати у складі пропозиції визначено Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ОГОЛОШЕННЯ», зокрема для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником: технічну специфікацію, складену учасником за інформацією (вимогами), формою та змістом Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з цим, технічна специфікація Замовника (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) містить технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, зокрема до товару по позиції 4 в таблиці, зокрема в графах «Одиниця виміру» та «Кількість» встановлено безумовну вимогу, а саме: «одиниця виміру ШТ», «кількість 10 000».
Поряд з цим в розділі «Технічні та якісні характеристики» технічної специфікації наведено його основні характеристики та пакування товару, зокрема: -формат – А5; - папір – самокопіювальний; - друк – односторонній, 1+0; -щільність паперу – ____ г/м² (чітко зазначається учасником, але повинна бути не менше 60 г/м²); - бланк складається з трьох аркушів різного кольору; - товар склеєний в блоки по 50 комплектів; - наповнення бланку – згідно з макетом Замовника.
Тобто, по позиції 4 Замовник закуповує товар: бланк «Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів» в кількості 10 000 шт., який складається з трьох аркушів різного кольору.
Уточнення тех. завдання
Дата подання: 22 червня 2021 11:06
Дата відповіді: 22 червня 2021 14:25
Доброго дня. Уточніть будь ласка по п.1, в технічній специфікації од.вим. блоки 2000 шт. по 90 аркушів, тобто 60000 комплектів з трьох аркушів (180 000 А4)?
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю: Бланки, код 22820000-4 «Бланки» за ДК 021:2015 за спрощеною закупівлею.
Перелік документів, які необхідно надати у складі пропозиції, визначено Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ОГОЛОШЕННЯ», зокрема для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, необхідно надати: технічну специфікацію, складену учасником за інформацією (вимогами), формою та змістом Додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з цим, технічна специфікація Замовника (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) містить технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, зокрема, по позиції 1 Замовник закуповує: бланк «Супровідний касовий ордер до сумки з валютними цінностями» в кількості 2 000 блоків, кількість аркушів в одному блоці 90, бланк складається з трьох аркушів різного кольору, формат – А4.
Тобто, пакування товару виконується в блоки у кількості 2000, які в свою чергу складаються з 90 аркушів, відповідно загальна кількість аркушів складатиме 180 000. При цьому, так як кожен бланк складається з трьох аркушів загальна кількість бланків буде становити - 60 000.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 36 372,00
UAH з ПДВ
36 372,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Вінницька обласна друкарня 89 121,00
UAH з ПДВ
89 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕКС-ЛТД" 96 345,00
UAH з ПДВ
95 344,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 98 000,00
UAH з ПДВ
96 344,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2021 14:29
Електронний підпис
30 червня 2021 14:28
Клей кістковий.pdf
30 червня 2021 14:28
Картон_палітурний.PDF
30 червня 2021 14:28
Картон 220, 250.PDF
30 червня 2021 14:28
ДСЕЕ_фарба.PDF
30 червня 2021 14:28
Висновки СЕС папір.PDF
30 червня 2021 14:28
Технічна_специфікація.PDF
30 червня 2021 14:28
Умови_пропозиції.PDF
30 червня 2021 14:28
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

01 липня 2021 18:09
Електронний підпис
01 липня 2021 16:34
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2021 16:34
Умови пропозиції.pdf
01 липня 2021 16:34
Довідка керівництво.pdf
01 липня 2021 16:34
Свідоцтво ПДВ.PDF
01 липня 2021 16:34
Статут повний.PDF

Публічні документи

30 червня 2021 15:06
Електронний підпис
30 червня 2021 15:04
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ПрАТ Вінницька обласна друкарня

ТОВ "ІМЕКС-ЛТД"

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Рішення скасоване 36 372,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 12:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 36 372,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 12:36
ПрАТ Вінницька обласна друкарня
#02465619
Переможець 89 121,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 10:24

Документи

06 липня 2021 15:32
Електронний підпис

Документи

07 липня 2021 12:36
Електронний підпис

Документи

08 липня 2021 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2021 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Вінницька обласна друкарня
#02465619
89 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2021 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 08:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:30
383-К-21 від 26.07.2021 - ВІННИЦЬКА ОБЛДРУКАРНЯ ПРАТ - ДУ1 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:06
383-К-21 від 26.07.2021 - ВІННИЦЬКА ОБЛДРУКАРНЯ ПРАТ - ДУ1 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 16:41
383-К-21 від 26.07.2021 ПрАТ ВІННИЦЬКА ОБЛДРУКАРНЯ.pdf укладений
27 липня 2021 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі пунктів 11.2, 11.3 Договору від 26.07.2021 №383-К-21. Кінцевий строк поставки товару за Договором 30 червня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 383-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі пунктів 11.2, 11.3 Договору від 26.07.2021 №383-К-21. Кінцевий строк поставки товару за Договором 30 червня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 383-К-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 21 вересня 2022
Сума оплати за договором: 41 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 960,00 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись пунктами 11.2 та 11.3 Договору