Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Видача висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації заявлених машин, механізмів, устатковання.
Очікувана вартість
566 500,00 UAH
UA-2021-06-16-003766-b 390e35cd6813499f8e97a17c52ba0048
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хлєбніков Олександр Іванович

380322392367 loetender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131587
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Козельницька, 3
Контактна особа: Хлєбніков Олександр Іванович
380322392367
loetender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 10:00
Очікувана вартість: 566 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 665,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Код за Єдиним закупівельним словником та назва відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Видача висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації заявлених машин, механізмів, устатковання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 10:52
21VT- 1606 СП-Ogolosh-7134.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 16 червня 2021 14:56
Дата відповіді: 17 червня 2021 13:56
Доброго дня! Прохання вказати яке саме обладнання та його кількість буде залучена для виконання робіт підвищеної небезпеки. А також, яка саме кількість працівників буде залучена.
Відповідь: Доброго дня! Учасник спрощеної процедури закупівлі може надати інформацію про обладнання, яке він планує використовувати при наданні послуг, у вигляді довільної довідки. Кількість працівників, яких Учасник планує залучити для виконання робіт, повинно бути викладено за формою зазначеною у Додатку№8 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
щодо уточнення інформації щодо технічний вимог
Дата подання: 18 червня 2021 10:35
Дата відповіді: 22 червня 2021 09:15
Згідно додатку 4 до "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі" у пункті 5.1. немає інформації яке саме обладнання планує залучати Замовник для отримання висновку експертизи. Прохання надати таку інформацію для можливості проведення розрахунку, а також для належного зазначення експертів, яких має залучити експертна організація для виконання саме цих робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не планує залучати обладнання для отримання висновку експертизи. Учасник спрощеної процедури закупівлі може надати інформацію про обладнання, яке він планує використовувати при наданні послуг, у вигляді довільної довідки.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 22 червня 2021 11:55
Дата відповіді: 23 червня 2021 08:16
Згідно технічних вимог Вашої тендерної документації, а саме Додатку №4, Ви оголошуєте закупівлю "Видача висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки", а отже Висновок видаватиметься саме на устатковання, тому його найменування і кількість необхідні для уточнення. Згідно Вашої попередньої відповіді "Замовник не планує залучати обладнання" виникає питання у доцільності даної закупівлі. Прохання надати вичерпну відповідь на проставлене нами запитання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі наведене Технічне завдання до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 5.1. Замовник надає експертній організації у повному обсязі документи необхідні для отримання висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час експлуатації заявлених машин, механізмів, устатковання відповідно до вимог чинних галузевих нормативних документів Міністерства енергетики України. Відповідальність за достовірність вхідних даних несе Замовник. Залучати обладнання для надання послуг буде Учасник, а не Замовник.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" 550 000,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
#37656348
Переможець 550 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 09:25

Документи

01 липня 2021 09:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
#37656348
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 09:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 14:57
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 14:03
Договір Центр ЛТД (71340000-3) 112-153-21-532.pdf укладений
08 липня 2021 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2021 — 01 лютого 2022
Сума оплати за договором: 550 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 91 666,67 UAH)