Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
персональний комп’ютер (системний блок)
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2021-06-16-002909-a ● 5a6e2c9a3ee04e4ea7e7cc934909ee2b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонська обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 04851120 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Михайлівська, 33 |
Контактна особа: |
Мельник Ігор Васильович +380552420417 imelnyk@pho.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 16:59 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 шт
персональний комп’ютер (системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Михайлівська, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2021 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2021 18:26 |
Перелік змін.docx | |
22 червня 2021 18:26 |
Дод2Технічні характеристики.docx | |
16 червня 2021 16:55 |
Дод5Проєкт договору.docx | |
16 червня 2021 16:55 |
Дод4Згода.docx | |
16 червня 2021 16:55 |
Дод3Відповідність.docx | |
16 червня 2021 16:55 |
Дод_1Цінова пропозиція.docx | |
16 червня 2021 16:55 |
Тендерна документація.doc |
22 червня 2021 18:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2021 18:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 червня 2021 18:26 |
Дод2Технічні характеристики.docx
|
|||
16 червня 2021 16:55 |
Дод5Проєкт договору.docx
|
|||
16 червня 2021 16:55 |
Дод4Згода.docx
|
|||
16 червня 2021 16:55 |
Дод3Відповідність.docx
|
|||
16 червня 2021 16:55 |
Дод_1Цінова пропозиція.docx
|
|||
16 червня 2021 16:55 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сервісний центр
Дата подання: 17 червня 2021 14:58
Дата відповіді: 22 червня 2021 18:27
Шановний Замовник! Вимога у Додатку 2 . Наявність власного сервісного центра Учасника в м. Херсон" є дискримінаційною, бо значно зменшує кількість учасників відкритих торгів. Так, статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації конкурсних торгів є незаконною і такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного Учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. Наявність вищезазначеної умови наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним Учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умови, які виключають можливість участі інших Учасників. Ми розуміємо, що для Вас головним є знаходження сервісного центру в м. Херсон, проте форма власності не впливає на якість гарантійного обслуговування. Враховуючи норми чинного законодавства, просимо внести зміни в дану вимогу, та викласти їїнаступним чином: "Наявність власного сервісного центра Учасника в м. Херсон або сервісного центру в м. Херсон, з яким Учасник працює на договірних засадах"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що Товар, який планується придбати буде використовуватися під час роботи органів прокуратури Херсонської області щоденно, а у деяких випадках й в цілодобовому режимі. У випадку виходу із строю однієї з одиниць або всієї партії товару - це негативного вплине на роботу правоохоронного органу, як вцілому так й окремих його структурних підрозділів. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку. У випадку значної віддаленості сервісного центру від адреси розташування Замовника та використання послуг перевізників не забезпечить потреби Замовника у швидкій роботі з гарантійного ремонту (обслуговування) товару. Тому вважаємо, що вимога про наявність власного сервісного центру у місті Херсон не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності Замовника.
Разом із цим, з метою збільшення кількості учасників відкритих торгів, тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації та передбачено можливість їх договірних відносин з сервісними центрами м. Херсона.
Повідомляємо, що Товар, який планується придбати буде використовуватися під час роботи органів прокуратури Херсонської області щоденно, а у деяких випадках й в цілодобовому режимі. У випадку виходу із строю однієї з одиниць або всієї партії товару - це негативного вплине на роботу правоохоронного органу, як вцілому так й окремих його структурних підрозділів. Тому нам необхідно зменшити можливі ризики виникнення ситуації з довгим терміном усунення дефектів та недоліків або заміни Товару в межах гарантійного строку. У випадку значної віддаленості сервісного центру від адреси розташування Замовника та використання послуг перевізників не забезпечить потреби Замовника у швидкій роботі з гарантійного ремонту (обслуговування) товару. Тому вважаємо, що вимога про наявність власного сервісного центру у місті Херсон не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності Замовника.
Разом із цим, з метою збільшення кількості учасників відкритих торгів, тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації та передбачено можливість їх договірних відносин з сервісними центрами м. Херсона.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
448 868,00
UAH з ПДВ
|
448 868,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
468 876,00
UAH з ПДВ
|
468 876,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
476 502,00
UAH з ПДВ
|
476 502,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Переможець |
448 868,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 19:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 10:32
|
Дод.угода.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2021 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 18:39
|
договір | укладений |
29 липня 2021 18:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |