Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Кавуни)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2021-06-16-002707-a 0507f138340d49dbbab3929fb92490d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баланда Наталія Олександрівна

0667485332 oboznpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обознівський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190366
Місцезнаходження: 27630, Україна , Кіровоградська обл., ОБОЗНІВКА, вул.Польова 1
Контактна особа: Баланда Наталія Олександрівна
0667485332
oboznpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 18:00
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі-згідно Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника-підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 ч 1 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Поставка товару здійснюється до 30.09.2021 року. Місцезнаходження: 27630, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Обознівка, вул. Польова б.1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Кавуни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27630, Україна, Кіровоградська область, с. Обознівка, вул. Польова б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється згідно Договору про закупівлю та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 20 календарних днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 16:21
Оголошення с.з Кавуни свіжі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТКАНОВ О В 3 950,00
UAH з ПДВ
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2021 00:01
Електронний підпис
30 червня 2021 23:52
кавуни.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТКАНОВ О В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТКАНОВ О В
#2449003933
Переможець 3 950,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2021 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТКАНОВ О В
#2449003933
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 11:59
Додаткова угода №1 кавуни.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 16:46
Договір №209 Кавуни.pdf укладений
15 липня 2021 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали додаткову угоду №1 від 20.08.2021 року, керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, та п.3 Договору про закупівлю №209 від 15.07.2021 року, а саме: Сторони дійшли до згоди щодо погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;. Після внесення змін загальна сума договору становить 3714 грн. 80 коп..
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 714,80
UAH