Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»
Очікувана вартість
60 838,27 UAH
UA-2021-06-16-000087-b 442ef896b5f44bfd8163f80d8f4f0923
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Калініченко

+380532569437 olexiykalinichenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Олексій Калініченко
+380532569437
olexiykalinichenko@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 08:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 08:00
Очікувана вартість: 60 838,27 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Тендерна документація

16 червня 2021 08:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, що знаходяться за адресами: м. Полтава, вул. Соборності, 66, м. Кобеляки, вул. Юр’ївська, 1а, смт Нові Санжари, вул. Незалежності, 34/1, м. Решетилівка, вул. Покровська, 41, смт Чутове, пров. Центральний, 4а, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 81, м. Гадяч, пл. Миру, 12
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 245,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, що знаходяться за адресами: м. Полтава, вул. Соборності, 66, м. Кобеляки, вул. Юр’ївська, 1а, смт Нові Санжари, вул. Незалежності, 34/1, м. Решетилівка, вул. Покровська, 41, смт Чутове, пров. Центральний, 4а, м. Карлівка, вул. Полтавський шлях, 81, м. Гадяч, пл. Миру, 12
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Послуг, протягом 3 (трьох) банківських днів після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату та підписання Сторонами акту наданих Послуг за фактом надання Послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 47 580,00
UAH з ПДВ
47 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 07:57
Електронний підпис
29 червня 2021 07:55
Довідки.pdf
29 червня 2021 07:55
Цінова пропозиція.pdf
29 червня 2021 07:55
Технічна специфікація.pdf
29 червня 2021 07:11
Проект договору.pdf
29 червня 2021 07:11
Дані учасника.pdf
29 червня 2021 07:11
Довідка зг.ст.17 Закону.pdf
29 червня 2021 07:11
Техпаспорт євакуатора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#3118612952
Переможець 47 580,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 13:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #3118612952

№ рішення у справі

70/72-р/к

Дата рішення у справі

27.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

01 липня 2021 13:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#3118612952
47 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 13:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:45
Додаткова угода №1 до договору від 06.07.2021 №3147.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 11:07
ДОГОВІР №314 від 06.07.2021.pdf укладений
06 липня 2021 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 3.2. Договору викласти у такій редакції: «3.2. Ціна Договору становить 57096 грн. 00 коп. (п`ятдесят сім тисяч дев`яносто шість гривень 00 копійок) без ПДВ.» 2.Пункт 5.1. Договору викласти у такій редакції: «Строк виконання Послуг за цим Договором: з моменту підписання по 28.02.2022 року.» 3.Пункт 10.1. Договору викласти у такій редакції: «Цей Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 28.02.2022 року.»
Номер договору про закупівлю: 314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 52 418,00
UAH