Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 (послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника)
Очікувана вартість
2 650 000,00 UAH
UA-2021-06-15-014288-b ● f054525b1bd145adb6dfc4870d85ad5b
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 n.pasichnik@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2021 11:14 |
Очікувана вартість: | 2 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12550 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 (послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, житлові та нежитлові приміщення Споживачів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2021 17:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (повірка).docx | |
15 червня 2021 17:36 |
Додаток 1.docx | |
15 червня 2021 17:36 |
Додаток 2.docx | |
15 червня 2021 17:36 |
Додаток 3.docx | |
15 червня 2021 17:36 |
Додаток 4.docx | |
15 червня 2021 17:36 |
Додаток 5.docx | |
15 червня 2021 17:36 |
Додаток 6.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-15-014288-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Еталон-АСП, Код ЄДРПОУ:39305719
Дата подання: 15 липня 2021 18:29
Вимога Замовнику
Вих. № 15/07/2021-1
від 15 липня 2021 року
Голові Тендерного комітету
КП «Луцькводоканал»
Мосійчуку А. Ф.
Вимога Замовнику
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еталон-АСП» є Учасником процедури закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 (послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014288-b.
02.07.2021 р. відбулися відкриті торги за цією закупівлею. ТОВ «Еталон-АСП» визнано переможцем.
05.07.2021 р. Протоколом № 141 від 05.07.2021 р. засідання тендерного комітету відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «Еталон-АСП».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еталон-АСП» вважає що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно виходячи з наступного.
По-перше, згідно ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Наступна вимога Тендерної документації є безпідставною:
а) документи або копії документів попередньо створюються учасником (переможцем) на папері та підписуються або засвідчуються власноручним підписом підписувача з додержанням правил організації діловодства та вимог Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55.
Також відповідно до абзацу шостому пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зокрема:
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
На всі документи було накладено кваліфікований електронний підпис Учасника.
Таким чином, вимога щодо підпису документів (копій документів) уповноваженою особою та печаткою Учасника не відповідає ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еталон-АСП».
По-друге, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Надання довідки на підтвердження ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання «документально підтвердженої згоди з підставами відхилення тендерних пропозицій» не передбачено вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені в протоколі помилки не впливають на зміст поданої пропозиції, на технічні та кваліфікаційні характеристики.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еталон-АСП» (протокол № 141 засідання тендерного комітету від 05.07.2021 р.).
2. Визнати ТОВ «Еталон-АСП» переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 (послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014288-b.
Розгорнути
Згорнути
від 15 липня 2021 року
Голові Тендерного комітету
КП «Луцькводоканал»
Мосійчуку А. Ф.
Вимога Замовнику
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еталон-АСП» є Учасником процедури закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 (послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014288-b.
02.07.2021 р. відбулися відкриті торги за цією закупівлею. ТОВ «Еталон-АСП» визнано переможцем.
05.07.2021 р. Протоколом № 141 від 05.07.2021 р. засідання тендерного комітету відхиллено тендерну пропозицію ТОВ «Еталон-АСП».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еталон-АСП» вважає що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно виходячи з наступного.
По-перше, згідно ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Наступна вимога Тендерної документації є безпідставною:
а) документи або копії документів попередньо створюються учасником (переможцем) на папері та підписуються або засвідчуються власноручним підписом підписувача з додержанням правил організації діловодства та вимог Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003», затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 № 55.
Також відповідно до абзацу шостому пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зокрема:
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
На всі документи було накладено кваліфікований електронний підпис Учасника.
Таким чином, вимога щодо підпису документів (копій документів) уповноваженою особою та печаткою Учасника не відповідає ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еталон-АСП».
По-друге, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Надання довідки на підтвердження ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання «документально підтвердженої згоди з підставами відхилення тендерних пропозицій» не передбачено вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені в протоколі помилки не впливають на зміст поданої пропозиції, на технічні та кваліфікаційні характеристики.
На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еталон-АСП» (протокол № 141 засідання тендерного комітету від 05.07.2021 р.).
2. Визнати ТОВ «Еталон-АСП» переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, 50410000-2 (послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників (без зняття водолічильника). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-014288-b.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2021 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Еталон-АСП |
2 259 000,00
UAH з ПДВ
|
2 033 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКО ЛОДЖИК" |
2 484 900,00
UAH з ПДВ
|
2 033 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Еталон-АСП #39305719 |
Відхилено |
2 033 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 14:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКО ЛОДЖИК" #41745590 |
Переможець |
2 033 100,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2022 14:32
|
330 звіт про виконання договору.pdf | укладений |
09 червня 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:32
|
Повідомлення про внесення змін до договору 330 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:29
|
Додаткова угода до договору 330 (1) (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:27
|
Додаткова угода до договору 330 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:26
|
Повідомлення про внесення змін до договору 330.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 14:10
|
Договір № 330.PDF | укладений |
20 липня 2021 14:09
|
Протокол про надання відповіді на вимогу (1).PDF | укладений |
20 липня 2021 14:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 330 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 330 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |