Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-06-15-013388-b 3af190893c1744c39f30b1f5d2b694b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Дідух

+380504300327 rivneoblvod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361678
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2
Контактна особа: Юлія Дідух
+380504300327
rivneoblvod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Постачальник гарантує якість товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
4 штуки
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж-Кубус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39131000-9 — Офісні стелажі
4 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 штуки
Шафа гардеробна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа гардеробна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 1 Робочі 100

Тендерна документація

15 червня 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 16:38
Звіт про укладений договір 96.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 16:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 16:41
Договір 4402021.460.pdf укладений
15 червня 2021 16:40