Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт з капітального ремонту клубу "Фенікс" за адресою: м. Харків, вул. Свинаренка Петра, 9
Очікувана вартість
127 773,60 UAH
UA-2021-06-15-011381-b 7f933fe056034d6ab745b45dd08d0b3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Федоренко

+380686972268 sproshzakupklubi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Харківський міський комплексний центр клубів за місцем проживання"
Код ЄДРПОУ: 38384920
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул.Данилевського, будинок 39
Контактна особа: Сергій Федоренко
+380686972268
sproshzakupklubi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 127 773,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 277,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Фінансова гарантія, 1000 грн. Детальніше в оголошенні.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт з капітального ремонту клубу "Фенікс" за адресою: м. Харків, вул. Свинаренка Петра, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Свинаренка Петра, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Фінансова гарантія, 1000 грн. Детальніше в оголошенні.

Сума забезпечення: 1000 UAH
15 червня 2021 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 15:31
Додаток 4_ Проєкт договору.docx
15 червня 2021 15:31
ОГОЛОШЕННЯ_ технічний нагляд _Фенікс.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СЕМЕНЮК РУСЛАН ПАВЛОВИЧ" 111 802,00
UAH з ПДВ
111 802,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕМЕНЮК РУСЛАН ПАВЛОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕМЕНЮК РУСЛАН ПАВЛОВИЧ"
#2900713517
Переможець 111 802,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 09:46

Документи

25 червня 2021 09:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕМЕНЮК РУСЛАН ПАВЛОВИЧ"
#2900713517
111 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2021 09:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 17:51
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2022 13:49
Доп. угода № 3.pdf зміни до договору
21 вересня 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 14:55
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 14:54
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 10:50
Додаткова угода 1 до дог 1 07 21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 12:06
Договор 1 07 21.pdf укладений
02 липня 2021 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1-07/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1-07/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1-07/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 103 103,75
UAH