Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання елементів благоустрою (вуличних меблів)
Очікувана вартість
100 300,00 UAH
UA-2021-06-15-009663-b 83f2cfd61e644a9791ece9a647e8e14c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Порохнява

+380564920040 pvnatka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41428208
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, буд. 1
Контактна особа: Наталія Порохнява
+380564920040
pvnatka@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 10:00
Очікувана вартість: 100 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 501,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Придбання елементів благоустрою (вуличних меблів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставку товару здійснюється на підставі рахунку(-ків) та накладної, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами накладної. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами накладної. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій