Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DBN A2.2-3:2014. Renovation of common areas in KhNPP 1&2 Turbine Buildings
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Захарова Надія Степанівна (03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP” |
National ID: | 21313677 |
Contact point: |
Zakharova Nadiya (03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 3 264 394,70 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 червня 2021 14:55 |
Enquiries until: | 06 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 3 264 395 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 16 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату послуг за договором протягом 30 днів з дати підписання сторонами актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2021 14:52 |
Тендерна документація.pdf | |
15 червня 2021 14:52 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та ін. документи, що вимагаються.pdf | |
15 червня 2021 14:52 |
Додаток №2 Документи, що вимагаються від переможця.pdf | |
15 червня 2021 14:52 |
Додаток №3 Технічна специфікація_ocred.pdf | |
15 червня 2021 14:52 |
Додаток №4 Форма пропозиції (цінова).doc | |
15 червня 2021 14:52 |
Додаток №5 Проєкт договору.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000028 ● 2bf8d6c99e6f49d3aa3f1dcab6cc68e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-06-15-002232-a 15.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 12:43:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із ремонту приміщень загального користування турбінного відділення енергоблоків № 1 та № 2 ВП ХАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-15-002232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. На підставі яких документів вами визначено відповідність тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС» та ТОВ «СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ» вимогам пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації та додатків 1 та 3 тендерної документації щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід для надання послуги зазначеної закупівлі, в частини надання останніми документів, які передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а саме: копій дозволів (декларацій) на роботи підвищеної небезпеки: роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти та роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 18:23:42
ДБН А2.2-3:2014. Ремонт приміщень загального користування турбінного відділення енергоблоків №1 та №2 ВП ХАЕС (код 45260000-7 згідно ДК 021:2015 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Згідно рішення УО (Протокол від 11.08.23 №375)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 11:49:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із ремонту приміщень загального користування турбінного відділення енергоблоків № 1 та № 2 ВП ХАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-15-002232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів (надати посилання на файл тендерної пропозиції учасника) вами визначено відповідність тендерної пропозицій учасника торгів ТОВ «БК БУД АЛЬЯНС» вимогам пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації, підпункту 1 додатку 1 та підпункту 4.2.1.1 додатку 3 тендерної документації щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в частині позитивного досвіду у наданні аналогічних послуг, в тому числі своєчасного його виконання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 17:14:22
ДБН А2.2-3:2014. Ремонт приміщень загального користування турбінного відділення енергоблоків №1 та №2 ВП ХАЕС (код 45260000-7 згідно ДК 021:2015 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Згідно рішення УО (Протокол від 21.08.23 №397)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку ДАСУ від 24.08.2023 (Протокол УО від 31.08.23 №422)
2023-08-31 17:23:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок ДАСУ від 24.08.2023 по закупівлі: ДБН А2.2-3:2014. Ремонт приміщень загального користування турбінного відділення енергоблоків №1 та №2 ВП ХАЕС (код 45260000-7 згідно ДК 021:2015 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) оскаржений до Київського окружного адміністративного суду. Документи додаються. |
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №320/1586/24 |
Дата відкриття провадження: | 02 лютого 2024 |
Документи:
12 лютого 2024 10:58
|
Електронний підпис |
07 вересня 2023 18:18
|
Підтвердження направлення позовної заяви (квитанція).PDF |
07 вересня 2023 18:18
|
Підтвердження направлення позовної заяви (опис).PDF |
12 лютого 2024 10:58
|
Електронний підпис |
07 вересня 2023 18:19
|
Електронний підпис |
07 вересня 2023 18:18
|
Підтвердження направлення позовної заяви (квитанція).PDF |
07 вересня 2023 18:18
|
Підтвердження направлення позовної заяви (опис).PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2021 15:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
2 965 407,00
UAH
|
2 965 407,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БК БУД АЛЬЯНС |
3 256 000,00
UAH
|
3 256 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Переможець |
2 965 407,00
UAH
|
06 серпня 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 14:23
|
№11-124-01-21-15430 від 26.08.21..pdf | укладений |
26 серпня 2021 14:07
|