Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового фонду: капітальний ремонт парадних житлового будинку за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 99 Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 476 431,42 UAH
UA-2021-06-15-001954-a ba365a64761f4db7a73493f4ec5b2d8b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зезик Тетяна

+380487510766 SUVODE2008@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Суворовська районна адміністрація Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26303235
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, просп. Добровольського, 106, м. Одеса
Контактна особа: Зезик Тетяна
+380487510766
SUVODE2008@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 476 431,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 382,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7382 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт житлового фонду: капітальний ремонт парадних житлового будинку за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 99 Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт житлового фонду: капітальний ремонт парадних житлового будинку за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 99 Код ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, Одеса, просп. Добровольського, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі оригіналу електронної гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства)

Сума забезпечення: 7382 UAH
15 червня 2021 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 14:15
ОГОЛОШЕННЯ Добров 99 КР парадних.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КАЙЛАС 2007" 1 469 046,00
UAH з ПДВ
1 469 046,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 червня 2021 15:49
Електронний підпис
22 червня 2021 15:48
штатний розпис.pdf
22 червня 2021 15:48
цив.прав.угода.pdf
22 червня 2021 15:48
тех.завд.pdf
22 червня 2021 15:48
статут.pdf
22 червня 2021 15:48
св-во про реєстрацію.pdf
22 червня 2021 15:48
св-во пдв.pdf
22 червня 2021 15:48
пропозиція.pdf
22 червня 2021 15:48
проєкт договору.pdf
22 червня 2021 15:48
працівники.pdf
22 червня 2021 15:48
повноваж.директора.pdf
22 червня 2021 15:48
ліцензія.pdf
22 червня 2021 15:48
згода з проєктом дог.pdf
22 червня 2021 15:48
договір-обладнання.pdf
22 червня 2021 15:48
договір оренди.pdf
22 червня 2021 15:48
довідка обладнання.pdf
22 червня 2021 15:48
довідка мат.-тех.база.pdf
22 червня 2021 15:48
довідка з банку.pdf
22 червня 2021 15:48
гарант.лист-санкц.pdf
22 червня 2021 15:48
без авансу.pdf
22 червня 2021 15:48
баланс.pdf
22 червня 2021 15:48
аналог.дог.(2).pdf
22 червня 2021 15:48
анал.договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАЙЛАС 2007"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАЙЛАС 2007"
#35567183
Переможець 1 469 046,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 14:21

Документи

25 червня 2021 14:21
Електронний підпис
25 червня 2021 14:20
протокол 70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАЙЛАС 2007"
#35567183
1 469 046,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2021 14:21
Електронний підпис
25 червня 2021 14:20
протокол 70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 12:02
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2023 12:01
Дод угода № 2 до Договору 418 від 05.07.2021.pdf зміни до договору
19 січня 2023 12:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:53
Дод угода до Договору № 418 від 05.07.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 17:15
Договір 418.pdf укладений
05 липня 2021 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2., 11.2. Договору № 418 від 05.07.2021, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1 викласти в наступній редакції: «3.1. Початок робіт: грудень 2021 р. Закінчення робіт грудень 2022 р. Пункт 11.1 викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набирає сили з дня його підписання i діє до 31.12.2022р. або до повного виконання сторонами своїх обов’язків.» Викласти у новій редакції додаток № 1 «Графік виконання робіт». Викласти у новій редакції додаток № 2 «План фінансування за рахунок коштів міського бюджету» .
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили): військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, керуючись листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин, Сторони дійшли згоди цією Угодою розірвати (припинити) дію Договору. З 31.12.2022 року зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли за Договором. Сторони домовилися зменшити загальну суму Договору на 846 950,29 грн. (вісімсот сорок шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 29 копійок), з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 622 095,71
UAH (в тому числі ПДВ 103 682,62 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили): військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, керуючись листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин, Сторони дійшли згоди цією Угодою розірвати (припинити) дію Договору.