Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скло багатошарове прозоре для трамвайних вагонів
Очікувана вартість
45 010,00 UAH
UA-2021-06-15-001083-a 1f0b7d7b4260459d87fafb4fa12a8ffb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваненко Олена Володимирівна

380972787352 buh.rekkr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Іваненко Олена Володимирівна
380972787352
buh.rekkr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 16:00
Очікувана вартість: 45 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14820000-5: Скло


Скло багатошарове прозоре для трамвайних вагонів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Скло вітрове переднє для трамвайного вагону КТМ-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14820000-5 — Скло
4 шт.
Скло вітрове переднє для трамвайного вагону КТМ-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14820000-5 — Скло
4 шт.
Скло бокове кабіни водія для трамвайного вагону КТМ-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14820000-5 — Скло
5 шт.
Скло дверей салону для трамвайного вагону КТМ-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14820000-5 — Скло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати поставки партії Товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ" 41 238,90
UAH з ПДВ
41 238,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2021 16:19
Електронний підпис
23 червня 2021 16:19
Сертификат_8.pdf.p7s
23 червня 2021 16:19
Сертификат_8.pdf
23 червня 2021 16:19
Сертификат_7.pdf.p7s
23 червня 2021 16:19
Сертификат_7.pdf
23 червня 2021 16:19
6Паспорт якостi.pdf.p7s
23 червня 2021 16:19
6Паспорт якостi.pdf
23 червня 2021 16:19
1Пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ"
#32792524
Переможець 41 238,90
UAH з ПДВ
29 червня 2021 11:33

Документи

29 червня 2021 11:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2021 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ"
#32792524
41 238,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2021 11:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:45
Дод.угода 1 до дог.6585 від 12.07.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 11:42
дог. 6585 від 12.07.2021.pdf укладений
12 липня 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 4.5., 6.2.1., 9.5 цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти п.4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.1. Джерело фінансування закупівлі за цим Договором є : власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства). Загальна сума цього Договору становить: 5 249,70 грн. (п'ять тисяч двісті сорок дев'ять гривень 70 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 874,95 грн. (вісімсот сімдесят чотири гривні 95 коп.); в тому числі: За рахунок власних коштів підприємства 5 249,70 грн., враховуючи ПДВ 874,95 грн.” 2. У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, Сторони погодились викласти Специфікацію № 2 до Договору у новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Договору та Додаткової угоди, в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, що Постачальник передав у власність Покупця.
Номер договору про закупівлю: 6585
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 249,70
UAH (в тому числі ПДВ 874,95 UAH)