Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. ( Технічний нагляд на об'єкті" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013- «Капітальний ремонт приміщень, коридору, вхідних груп та ґанків будівлі амбулаторії №7 КНП «ДЦПМСД №9» ДМР за адресою: м. Дніпро, пров. С. Крушельницької, 20».)
Очікувана вартість
44 348,54 UAH
UA-2021-06-15-000574-a 83f81f295a354d12b622cf396b3fa58b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайка Олена Віталіївна

+380667656063 lena4569@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 9" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899715
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, провулок Фестивальний, будинок 1
Контактна особа: Чайка Олена Віталіївна
+380667656063
lena4569@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд на об'єкті" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013- «Капітальний ремонт приміщень, коридору, вхідних груп та ґанків будівлі амбулаторії №7 КНП «ДЦПМСД №9» ДМР за адресою: м. Дніпро, пров. С. Крушельницької, 20»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пров.С.Крушельницької.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 червня 2021 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скубко Максим Олексійович
#3198122050
Переможець 44 348,54
UAH
15 червня 2021 10:47

Документи

15 червня 2021 10:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 09:44
291.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 09:42
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 10:54
21.pdf укладений
15 червня 2021 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі зменшенням обсягів робіт, зменшити суму договору та викласти п. 2.1. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML