Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей на об'єктах ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-06-15-000104-a c6f51de252d7497aa21b1d4b320470fc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408678 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408678
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 08:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання. - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей управління порту (інв.№15000) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службово-побутового приміщення (інв.№ 21705) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей матеріального складу (інв.№62500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей операторської АЗС (інв.№ 27233) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей складського приміщення №64 ВМТЗ (інв.№ 32320) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей Складу №1(інв.№ 23349) ДП "Маріупольський морський торговельний порт";
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури
1 послуга
Послуга з поточного ремонту металопластикових вікон та дверей службового приміщення (інв.№ 60500) ДП "Маріупольський морський торговельний порт".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна,99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2022
ДК 021:2015: 45421160-3 — Монтаж віконної і дверної фурнітури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактом наданих послуг протягом 60 календарних днів з дати підписання актів приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі наданих оригіналів рахунків. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання. - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 2700 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 2700,00грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Мітюшкін Олександр Іванович 90 000,00
UAH
90 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 червня 2021 10:37
Електронний підпис
24 червня 2021 10:36
Електронний підпис
24 червня 2021 10:34
Електронний підпис
24 червня 2021 10:21
Лiцензiя.pdf
24 червня 2021 10:21
Гарантiя 4575.pdf
24 червня 2021 10:21
Рейтинг.pdf
24 червня 2021 10:21
Dovirenist 131 dd 24.12.2020.pdf
24 червня 2021 10:18
Гарантiя 4575.pdf
24 червня 2021 09:59
Витяг.jpg
24 червня 2021 09:59
Перелік послуг 3 лист.jpg
24 червня 2021 09:59
Справка реестр.jpg
24 червня 2021 09:59
Перелік послуг 3 лист.jpg
24 червня 2021 09:59
Справка реестр 2 стр.jpg
24 червня 2021 09:59
Тех спец 2 стр.jpg
24 червня 2021 09:59
Калькуляція.jpg
24 червня 2021 09:59
Тех спец 2 стр.jpg
24 червня 2021 09:59
Паспорт 1 стр.jpg
24 червня 2021 09:59
Перелік послуг 3 лист.jpg
24 червня 2021 09:59
Паспорт 2 стр.jpg
24 червня 2021 09:59
Тех специфікація.jpg
24 червня 2021 09:59
Перелік послуг 1 лист.jpg
24 червня 2021 09:59
3стр.jpg
24 червня 2021 09:59
2стр.jpg
24 червня 2021 09:59
4стр.jpg
24 червня 2021 09:59
Перелік послуг 2 лист.jpg
24 червня 2021 09:59
5стр.jpg
24 червня 2021 09:59
Витяг ЕП.jpg
24 червня 2021 09:59
Тех специфікація.jpg
24 червня 2021 09:59
Справка банк.jpg
24 червня 2021 09:59
Цінова 2 лист.jpg
24 червня 2021 09:59
Розрахунок.jpg
24 червня 2021 09:59
Цінова 1 лист.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мітюшкін Олександр Іванович

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантiя 4575.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мітюшкін Олександр Іванович
#1941122551
Відхилено 90 000,00
UAH
30 червня 2021 08:20

Документи

30 червня 2021 08:20
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій