Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття території КП «Київпастранс» за адресою: проспект Миколи Бажана, 3-А у Дарницькому районі м. Києва», відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Очікувана вартість
2 995 679,00 UAH
UA-2021-06-14-014204-b 1fc6baf410a8478c9203d8957d3f4796
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кіс

+380504335953 zakupki.bud132@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Ірина Кіс
+380504335953
zakupki.bud132@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 21:21
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 10:23
Початок аукціону: 01 липня 2021 11:29
Очікувана вартість: 2 995 679,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у додатку № 5 до оголошення.
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції проводиться на основі єдиного критерію «Ціна» 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття території КП «Київпастранс» за адресою: проспект Миколи Бажана, 3-А у Дарницькому районі м. Києва», відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, м. Київ, Київ, проспект Миколи Бажана, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Робіт здійснюється за власні кошти підприємства. Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. Сторони підписують Акти виконаних Робіт не пізніше 10 числа місяця наступного за звітним місяцем. Пiсляоплата 90 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2021 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 10:30
ЗМІНИ Оголошення - Бажана (нова редакція).docx
18 червня 2021 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 21:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 10:30
ЗМІНИ Оголошення - Бажана (нова редакція).docx
14 червня 2021 21:21
Оголошення - Бажана.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

поняття налогічного договру?
Дата подання: 15 червня 2021 10:26
Дата відповіді: 15 червня 2021 14:13
"Під аналогічним договором за предметом закупівлі розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з влаштування або реконструкції, або капітального ремонту системи вентиляції, який був укладений учасником за період з 01.01.2018 р. по 31.05.2021 р. та виконаний в повному обсязі." Шановний замовнику, поняття налогічного договору в оголошення не відповідає предмету закупівлі, внесіть зміни, будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. В оголошення по спрощеній закупівлі будуть внесені зміни.
Довідка про наявність МТБ
Дата подання: 15 червня 2021 10:35
Дата відповіді: 15 червня 2021 14:13
1.9.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності складського приміщення* (власне/орендоване; площа; місцезнаходження приміщення*). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до п.1.9.2. 1.9.2. Документально підтверджена наявність у Учасника складського приміщення* зазначеного в довідці відповідно до п. 1.9.1., шляхом надання одного з наступних документів: 1.9.2.1 Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення*; 1.9.2.2 Діючий договір з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням* (договір оренди/суборенди), чинний протягом всього періоду виконання робіт, що є предметом закупівлі. *нежитлове приміщення або його частина (приміщення)/споруда/відкрита площадка для зберігання будівельних матеріалів та/або виробів, та/або конструкцій; будівельних машин та/або механізмів (у разі їх потреби для виконання робіт, що є предметом закупівлі). Шановний замовнику! Яким чином наявність складського приміщення дає Вам впевненість про можливість учасника виконати роботи по предмету закупівлі «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття території КП «Київпастранс» за адресою: проспект Миколи Бажана, 3-А у Дарницькому районі м. Києва», відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»? Можливо у Учасника повинна бути наявність техніки для виконання зазначених робіт, а не складського приміщення. Просимо внести зміни, а саме: пункт викласти в наступній ре5дакції: 1.9.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, яке необхідне для виконання робіт. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності у учасника власного чи орендованого обладнання тта матеріально-технічної бази для викоанння умов договору. Для підтвердження надати копії технічних паспортів на машини та механізми (авторанспорту_ та копії чинних договорів оренди.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. В оголошення по спрощеній закупівлі будуть внесені зміни.
Щодо внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 15 червня 2021 14:37
Дата відповіді: 15 червня 2021 16:10
Шановний замовнику! Вами надано відповіді на попередні питання, що будуть внесені зміни. Просимо оприлюднити внесені зміни в оголошення у відповідності до вимог ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", до початку строку подання пропозипцій.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Зміни будуть внесені відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо окремих питань к дефектному акту
Дата подання: 17 червня 2021 09:25
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:01
п.6 дефектного акту - Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші автогрейдером, за товщини шару 15 см - яка саме ЩПС - С5 чи С7? п.8 - ​​​​​​Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м [нижнього шару товщиною 70 мм] - яка саме асфальтобетонна суміш? п. 9 - Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині укладання до 7 м [верхнього шару товщиною 50 мм] - яка саме асфальтобетонна суміш? п.10 - Установлення бортових каменiв бетонних i залiзобетонних при цементнобетонних покриттях - які саме бортові камені? п.12 - Улаштування дощоприймальних круглих колодязiв для дощової каналiзацiї зi збiрного залiзобетону дiаметром 0,7 м у сухих ґрунтах - уточнити кількість люків в шт і які саме збірні з/б конструкції та їх кількість, п.13 - Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв бітумною мастикою - яка саме бітумна мастика? її ціна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
П.6. Улаштування основи зі щебенево-піщаної суміші автогрейдером, за товщини шару 15 см ЩПС - С5.
П.8 та П.9 Улаштування нижнього шару: асфальтобетонна суміш крупнозерниста, марка 1, КЗ-9 та
верхнього шару: асфальтобетонна суміш дрібнозерниста, тип В, марка 1, В-10 відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон. Щебенево-мастикові».
П.10. Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних відповідно до ДСТУ Б В.2.7-237:2010.
П.12. Улаштування зливоприймачів (ЗП-1) в кількості – 6 штук відповідно до ДСТУ Б В.2.5 – 26:2005 «Люки оглядових колодязів і дощоприймачі зливостічних колодязів».
П.13. Улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів бітумною мастикою відповідно до ДСТУ Б В.2.7-236:2010.
Розміри бортового каменю
Дата подання: 17 червня 2021 16:38
Дата відповіді: 18 червня 2021 09:41
Шановний Замовнику! Просимо надати уточнення стосовно розмірів бортового каменю. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
Бортові камені: БР100.30.15 або БР300.30.15.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2021 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 2 840 171,81
UAH з ПДВ
2 810 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" 2 895 723,83
UAH з ПДВ
2 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 19:48
Електронний підпис
29 червня 2021 19:46
Копії наказів.pdf
29 червня 2021 19:46
Витяг ПДВ.pdf
29 червня 2021 19:46
Протокол повноважень.pdf
29 червня 2021 19:46
Наказ про призначення.pdf
29 червня 2021 19:46
Статут ТОВ СТІ.pdf
29 червня 2021 19:46
Договір послуг КАТП.pdf
29 червня 2021 19:46
Протокол СТІ.pdf
29 червня 2021 19:46
Дипломи.pdf
29 червня 2021 19:46
Договірна ціна.pdf
29 червня 2021 19:46
Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

29 червня 2021 19:01
Електронний підпис
29 червня 2021 19:00
Файл _5 Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"

ТОВ "БЛАН-ДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
Відхилено 2 810 170,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 11:57
ТОВ "БЛАН-ДОР"
#36953818
Відхилено 2 839 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2021 16:42

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій