Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція приміщень їдальні та харчоблоку Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 1» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Привокзальна, буд. 15», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-06-14-014054-b 9baf5dd5eaf4443583f7a3d2c7546555
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція приміщень їдальні та харчоблоку Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 1» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Привокзальна, буд. 15», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Привокзальна, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" 249 241,46
UAH з ПДВ
249 241,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2021 20:29
Електронний підпис
23 червня 2021 20:29
13.1 паспорт директора.pdf
23 червня 2021 20:29
9.1 ліцензія АВК.pdf
23 червня 2021 20:29
9.1 ліцензія windows.pdf
23 червня 2021 20:29
6 довідка персонал.pdf
23 червня 2021 20:29
5 проєкт договору_дод.2.pdf
23 червня 2021 20:29
3 наказ директор.pdf
23 червня 2021 20:29
3 рішення директор.pdf
23 червня 2021 20:29
2 Візуалізація СШ1.pdf
23 червня 2021 20:29
1 пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
Переможець 249 241,46
UAH з ПДВ
24 червня 2021 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2021 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
249 241,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 14:42
Дод.угода № 3 від 01.09.2021 - дог. № 29ПР_21 від 12.07.2021.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 13:12
Дод.угода № 2 від 30.07.2021 - дог. № 29ПР_21 від 12.07.2021.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 14:50
Дод.угода № 1 від 12.07.2021 - дог. № 29ПР_21 від 12.07.2021.pdf зміни до договору
14 липня 2021 14:49
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 12:02
Договір № 29ПР_21 від 12.07.2021.pdf укладений
13 липня 2021 12:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 жовтня 2021 10:17
249 241,46 UAH UA778201720344231053100095804
Департамент гуманітарної політики ДнМР
UA843052990000026000050515225
ТОВ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 29ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовдення строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 29ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт без зміни обсягів та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 29ПР/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 241,46
UAH (в тому числі ПДВ 41 540,24 UAH)