Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель» Проведення робіт по «Капітальному ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Металургів – зупинка «вул. Покришкіна» (парна сторона) у м. Маріуполі.
Очікувана вартість
695 879,00 UAH
UA-2021-06-14-008906-b c9dd6261f1d2456b8bdba204beb2ada7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 15:00
Початок аукціону: 25 червня 2021 14:32
Очікувана вартість: 695 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 479,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель»
Проведення робіт по «Капітальному ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Металургів – зупинка «вул. Покришкіна» (парна сторона) у м. Маріуполі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 «45210000-2 - Будівництво будівель»
Проведення робіт по «Капітальному ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування по пр. Металургів – зупинка «вул. Покришкіна» (парна сторона) у м. Маріуполі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів – зупинка «вул. Покришкіна» (парна сторона)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР" 693 417,43
UAH з ПДВ
693 417,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТПК "СТРОЙМЕТКОН" 695 879,00
UAH з ПДВ
695 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2021 12:47
Електронний підпис
24 червня 2021 12:30
Електронний підпис
24 червня 2021 12:28
висновок_compressed(1).pdf
24 червня 2021 12:28
115-1.imd
24 червня 2021 12:28
24.1 сертифікат.pdf
24 червня 2021 12:28
24.2 копия сертификата.pdf
24 червня 2021 12:28
расчеты.7z
24 червня 2021 12:28
полигон 1_compressed.pdf
24 червня 2021 12:28
25. Ескіз.pdf
24 червня 2021 12:28
22. Сертифікат iso.pdf
24 червня 2021 12:28
19. ТУ покриття.pdf
24 червня 2021 12:28
12. Декларації МТБ.rar
24 червня 2021 12:28
8. Ліцензія АСТ.pdf
24 червня 2021 12:28
7.2 Витяг з ЄДР.pdf
24 червня 2021 12:28
7.1 Копія виписки з ЄДР.pdf
24 червня 2021 12:28
5. Копія паспорту.7z
24 червня 2021 12:28
4. Копія Статуту.pdf
24 червня 2021 12:28
3.1. Проект договору.pdf
24 червня 2021 12:28
3. Технічне завдання.pdf
24 червня 2021 12:28
2.2. Лист-згода ТЗ.pdf
24 червня 2021 12:28
1.6. Документи персонал.rar

Публічні документи

24 червня 2021 14:35
Електронний підпис
24 червня 2021 14:35
Статут.pdf
24 червня 2021 14:35
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 червня 2021 14:35
Рішення засновника.pdf
24 червня 2021 14:35
Наказ директор.pdf
24 червня 2021 14:35
Копія виписки.pdf
24 червня 2021 14:35
Гарантийний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"

ТОВ "СТПК "СТРОЙМЕТКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"
#41397497
Переможець 693 417,43
UAH з ПДВ
01 липня 2021 11:09

Документи

01 липня 2021 11:09
Електронний підпис
01 липня 2021 11:08
Протокол № 1511.PDF
01 липня 2021 11:08
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"
#41397497
693 417,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 11:09
Електронний підпис
01 липня 2021 11:08
Протокол № 1511.PDF
01 липня 2021 11:08
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 14:50
Повідомлення зміни ДУ № 3 к дог. № 246.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 14:49
ДУ № 3 к договору № 246.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 14:49
ДА ДУ № 3 к дог. № 246.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 14:49
ДЦ ДУ № 3 к дог. № 246.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 11:07
ДУ № 2 к договору № 246.PDF зміни до договору
02 листопада 2021 11:07
Повідомлення зміни ДУ № 2 дог. № 246.PDF зміни до договору
02 листопада 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 16:07
ДУ № 1 к договору № 246.PDF зміни до договору
12 серпня 2021 16:05
Повідомлення зміни ДУ № 1 к договору № 246.PDF зміни до договору
12 серпня 2021 16:05
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 11:41
Деф.акт к договору № 246.PDF укладений
14 липня 2021 11:41
Договор № 246.PDF укладений
14 липня 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 526 867,14
UAH (в тому числі ПДВ 87 811,19 UAH)