Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вхідної групи, ганку та фасаду у будівлі амбулаторій № 4,5 Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» Дніпровської міської ради за адресою пр. Мануйлівський, 29-А, м. Дніпро»
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2021-06-14-003412-b a28d8cfad8d64693b4ff9e4e150f08f8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КНП ДЦПМСД

+380632311979
+380671151593
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: КНП ДЦПМСД
+380632311979,+380671151593
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 червня 2021 12:39
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вхідної групи, ганку та фасаду у будівлі амбулаторій № 4,5 Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №8» Дніпровської міської ради за адресою пр. Мануйлівський, 29-А, м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Мануйлівський, 29-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється після підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ» 220 550,38
UAH з ПДВ
220 550,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКТ" 349 865,55
UAH з ПДВ
349 865,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2021 22:46
Електронний підпис
23 червня 2021 22:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2021 15:02
Електронний підпис
18 червня 2021 14:24
40. Кошторис.pdf
18 червня 2021 14:24
35. Виписка Дніпроект.pdf
18 червня 2021 14:24
27. Відгук МКЗК №15.pdf
18 червня 2021 14:24
8. Сертифікат Логуш Ю.О..pdf
18 червня 2021 14:24
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ»

ТОВ "ДНІПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТРЕЙДІНГ АССОШІЕЙШН АІМДЖИ»
#39839464
Відхилено 220 550,38
UAH з ПДВ
01 липня 2021 09:46
ТОВ "ДНІПРОЕКТ"
#42151033
Переможець 349 865,55
UAH з ПДВ
06 липня 2021 08:44

Документи

01 липня 2021 09:46
Електронний підпис
01 липня 2021 09:45
Протокол розгляду.pdf

Документи

06 липня 2021 08:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКТ"
#42151033
349 865,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2021 08:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 12:22
Додатова угода 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 14:02
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 09:24
Договір 51 2021.pdf укладений
20 липня 2021 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків
Номер договору про закупівлю: 51/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строків
Номер договору про закупівлю: 51/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 349 865,55
UAH