Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клейка стрічка - код за ДК 021:2015 – 44424200-0.
Очікувана вартість
20,00 UAH
UA-2021-06-14-002644-b 2327459ed5fc4a81969359d50ad5c7c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Місцезнаходження: 72313, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Осипенко,96. Тип процедури: звіт про укладений договір
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Клейка стрічка - код за ДК 021:2015 – 44424200-0. (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, Мелітополь, вул. Осипенко,96 (заклади освіти м. Мелітополь)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання на підставі рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

14 червня 2021 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Коверзнєв Максим Сергійович
#3240401678
Переможець 20,00
UAH
14 червня 2021 10:43

Документи

14 червня 2021 10:42
Електронний підпис
14 червня 2021 10:40
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 10:45